|
Unge under 18 brug af Android? |
Besvar | Side <1234 5> |
Forfatter | |||
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
JesperLund husk lige at anbefale at han også lige tager en hat af sølvpapir på ;)
|
|||
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så vidt jeg ved hjælper sølvpapirhatte ikke mod location tracking, og det er en af de primære egenskaber ved Android (og iPhone) mobiler. |
|||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|||
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
En Google regel... |
|||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har også en SE Android mobil. Hvilke funktioner mener du at man ikke kan benytte uden Gmail-konto?
M.v.h. |
|||
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
F.eks. adgang til Marked.
|
|||
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
lige præcis "Market" kan du spille udenom.. Amazon appstore er jo et alternativ og deres findes en del andre alternativer, som går uden om Google id. du mister dog Market,email,contacts,kalender,google+ og Gmaps integration osv..
|
|||
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Apple fanboy Kandersen.... Ikke et eneste sted i den danske del af google's service betingelser står der man skal være 13år. Det er vidst mere en netsikkerhed. https://accounts.google.com/TOS?loc=DK&hl=da http://mail.google.com/mail/help/intl/da/program_policies.html http://www.google.com/intl/da/privacy/ Så opret du bare. Det svarer lidt til du aldrig går over vejen hvis du er indenfor 200m af et fodgængerfelt eller går skråt over den, når man jo i følge reglerne skal bruge feltet og gå lige over. |
|||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg forstår ikke problemet: Du vil gerne oprette et mobilabonnement i dit navn og give knægten adgang til det, men du vil ikke oprette en gmail konto i dit navn og give knægten adgang til det?
|
|||
TommyBoy
Guld medlem Oprettet: 06-Maj-2010 Sted: Denmark Balleru Status: Offline Point: 722 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
min 6 årige datter har også en android tlf,
selvklart at den er fikset så hun har adgang til market,
den er stop fyldt med spil og sager efter et par dage :-)
og hvad så, hun er lykkelig og leger meget med den,
samt ringer 10 gange på få minutter for at sige hej selv om hun er hjemme...
det er bare dejligt at mobiler også er legetøj nu om dage, og alle har dem.
De tager sku ikke skade af at lege rundt med IT sager i en tidlig alder. Redigeret af TommyBoy - 12-Oktober-2011 kl. 08:44 |
|||
AE4000 Onkyo TX-SR608 BD390 SA Mantra 60 + Mantra 10AV 7:4
Lissau Truecolor ISF 100" fastramme Plano Film skal ses i biografen - derhjemme :-) |
|||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Og nogle forældre lader sig styre af deres 6-årige børn! Men sådan er vi så forskellige.. M.v.h.
|
|||
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har også lige haft mit første møde men en Adriod telefon i form af en Xperia X10 min Pro.
Nu har jeg GMail på eget domæne så jeg har i forvejen oprettet en e mail til børnene. Det som "irritere" mig mest er hvor meget man kan pille rundt omkring (en rigtig nørd telefon). Det er fint nok eftersom det er konen der skal bruge den. Men børnene får jo også fingrene i den - og de piller. Og det undre mig også at man ikke kan logge ud af Andriod Marked. Man sætter kun sin profil op 1 sted, og så er der fuld afgang til mail, kalender, Marked m.m. (og hvor bruger den da meget strøm - hvorfor kan ikke ikke sætte en schedule op til synkronisering i stedet for at GMail står og pusher opdateringer ud).
|
|||
|
|||
Besvar | Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |