|
|
Besvar ![]() |
Side <1 21222324> |
Forfatter | |
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Som du selv siger, så er 24p nemt. Det er udelukkende et krav fra folk som går med tankerne om at købe eller allerede har købt een eller anden form for HD afspiller. Det er endnu ikke tidspunktet for den almindelige forbruger, og det bliver det heller ikke før HD afspilleren afløser DVD afspilleren. Det giver ingen mening at producere afspillere med 24P understøttelse, hvis man ikke også laver displayet til det, medmindre man selvfølgelig slet ikke producere displays. Derfor synes jeg eksemplet var lidt ringe, Otto.
|
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Nyt "problemsspørgsmål" ang. én multifjernbetjening:
Jeg synes, det kunne være mega fedt bare at trykke på "Se DVD" og så få tændt receiveren, dvd'en og sat tv'et over på Component, "Se TV" og så få slukket receiver osv og få tv'et over på tuneren. Men; når jeg ser tv, så bruger jeg tv'ets højtalere. Når jeg ser dvd, så bruger jeg surround og har tv'ets lyd skruet helt ned. Hvordan klarer man lige den med en multifjernbetjening? Den går jo ikke bare at trykke på "Mute", da man så får et ikon på skærmen, der viser, at lyden "Mute" er aktiveret - ikke fedt. |
|
Anders
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
AV Precision har sagt det hele, så jeg behøver kun at sige. B&O / |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9422 |
![]() |
|
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Lahan: nogle tv f.eks. SONY viser Mute ikonet altid... min løsning ville være at bruge forstærkeren altid, men indkode et skift til stereo når jeg så tv... alt min lyd kører gennem forstærker og altid på stereo (dumt andet når man kun har 2 højttalere)
|
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9422 |
![]() |
Ok det var da en kedeligt funktion ved tv'et. Kan man ikke sætte display visning til low eller ligende. Alternativt kan man jo indsætte en masse "Volume -" i sin aktivitet, men det er selvfølgeligt ikke særligt elegant. |
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Nu kan jeg ikke lige huske, hvordan det er med mit Samsung, men jeg mener, at ikonet bliver der ret længe.
|
|
Anders
|
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Nu er det jo ikke nogen løsning, men snarere en workaround, men hvorfor vil du helst bruge tv'ets højttalere når du ser alm. tv?
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er nok mest en vanesag.
|
|
Anders
|
|
![]() |
|
![]() |
så er det jo ikke det store problem, så ændrer du bare din vane (og din makro) til at du hører tv via din forstærker, når du nu har ofret penge på (store, dyre) højttalere, hvorfor så ikke bruge dem hele tiden istedet for kun at bruge dem når du en sjælden gang ser en film.. Det er ihvertfald min løsning |
|
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
Jeg har lige et spørgsmål ang. uni.fjernbetjening. VIlle jeg med en unervisal fjernbetjening, kunne få den til at vælge den rigtige digitale indgang på forstærker og samtidig den rigtige HDMI indgang på tv, hvis jeg f.eks. vil se film. |
|
![]() |
|
![]() |
metoden er at din fjernbetjening sættes til først at vælge kanal 1, eller tv, og så sende et passende antal tryk til at skifte til den rigtige indgang
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 21222324> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |