|
Update: Hvor hurtigt virker "Bland selv" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-September-2014 kl. 17:04 |
Jeg har lige bestilt "Bland selv" fra YouSee. Og i går modtog jeg kort til dette, og prøvede med det samme at sætte det i et cam, og så i tv'et. Jeg foretog derefter en søgning med netværks id 111.
Men jeg kunne ikke se de "Bland selv" kanaler jeg havde valgt på deres hjemmeside. De var der; men stadig krypterede. ![]() Så er det jeg tænker: skal YouSee først sætte nyt skillefilter op, eller plejer det først at virke den 1. i næstkommende måned, eller er det mig som gør noget forkert. Venlig hilsen Troels Redigeret af Skywalker - 18-September-2014 kl. 21:20 |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror ikke det virker før til den 1. oktober
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Mit virkede inden for en halv time. Skiftede fra Mellempakken til Mellempakken m. Bland-selv (dvs. ikke noget skift op eller ned i pakke). Havde i forvejen Yousee Plus boks og kort, så der skulle heller ikke noget udstyr til. Et par klik på hjemmesiden og lidt efter virkede det.
|
|
![]() |
|
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
#jbl
Jeg er også skiftet fra mellempakke til mellempakke m/bland-selv. Men som nævnt så bruger jeg kort-->cam-->tv. Skulle du også indlæse på ny med nyt netværks id ? |
|
![]() |
|
Update
![]() Jeg fik lige den "geniale" idé at skifte kategori til "betalings-tv", og så virkede skidtet. Nu er der hul igennem, endda også kanaler jeg ikke abonnerer på; men det er jo nok tidsbegrænset lokkemad. Go' aften Troels |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |