|
|
Besvar ![]() |
Side <1 121314 |
Forfatter | ||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() |
|
Fortæl noget mere ! |
||
.....
|
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Helt sikkert. Kunne være rigtigt fedt hvis det kunne virke på diverse MedieCentre. |
||
![]() |
||
JørnB ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() |
|
Er der noget nyt i denne sag? Vil gerne kode det samme som en plugin til Windows Media Center (Windows 7) og Mediaportal. Har dog ikke en Yousee boks, og har derfor ikke mulighed for at sniffe pakkerne eller på andet vis kigge under overfladen. Ville det være muligt at dele den nuværende kildekode? Redigeret af JørnB - 18-August-2009 kl. 16:16 |
||
HTPC 1, AMD 4850e, FireDTV DVB-C Viaccess CAM(YouSee)
HTPC 2, Mac Mini (Windows 7, Mediaportal) HDHomeRun,NMT A100, DS209+II,Pioneer LX5090,Pioneer VSX-920,B&W 604 S3 |
||
![]() |
||
rohde ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
![]() |
|
Der har tidligere været en del debat om GPL og YouSee-boksen.
Nu hvor jeg har en lille sag kørende med Viasat, så er det lykkes at få en god dialog op at stå med Samsung. Det betyder, at de også har gjort en række tiltag for at få orden i sagen på 3106/3126. Nuværende kildekode frigivelse ser for mig ud til at være nogenlunde komplet, men jeg har ikke selv boksen og kan derfor ikke bekræfte det. Hvis der mangler noget, så send mig en mail, og jeg vil skubbe det videre til Samsung. |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
|
Skal måske også lige nævne at licensbetingelserne nu er et menupunkt i boksen.
|
||
![]() |
||
AJenbo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
|
serveren svare i JSON.
Serveren er http://smt-h3106.yousee.dk/ Hendt liste af kanaler der kan startes for fra i københaven (101) Start DR1 forfra: Hentstatus for det vi ser i start for fra/cinima: Pause showet: Hent din film hylde: responce eksempel med 1 film: Lej og afspil en film (gratis hvis den er i din hylde): Eksempel på svar: (status kan være 1 eller 3, 'timestamp' er nu, 'pause_sec' er hvor i filmen vi starter (0 hvis ikke filmen starter fra pause), 'chnum' tror jeg er den kanal som vilmen bliver vist på (jeg har fået '11010', '11020' og '11030', ved at bruge flere kort nummere, så det er nok pr. server de kanaler eksistere). Håber det hjælper, PM mig hvis der er spørgsmål. |
||
![]() |
||
smileguy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-September-2008 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
|
super nice tak for instruktionen :-) |
||
![]() |
||
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
![]() |
|
jeg ved ikke om der er nogen der sidder og piller med det længere, men det måtte jo være muligt at kunne få adgang til TV-Arkivet på samme måde? Jeg overvejer lidt at anskaffe mig en IPBox - jeg bruger dog start forfra og TV-Arkiv ret ofte.
|
||
![]() |
||
AJenbo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
|
Over vejer at kode noget af det her til MythTV i løbet af sommeren.
|
||
![]() |
||
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
![]() |
|
Det kunne være nice, hvis der var nogen der havde lyst til at lave et plugin til windows media center med start forfra, cinema og tv arkiv.
|
||
![]() |
||
runeks ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2011 Status: Offline Point: 19 |
![]() |
|
Er der nogen herinde der kan bekræfte at ovenstående er korrekt. Jeg har tænkt mig at forsøge selv, men vil gerne være så sikker som mulig på at dette er de korrekte pins, inden jeg går i gang med at lodde alt for meget. Har taget nogen billeder - 8 megapixel - af main-boardet og af J161-stikket, i tilfælde af at det kan hjælpe. 3126 mainboard: http://i.imgur.com/bHilU.jpg J161 closeup: http://i.imgur.com/G6zH6.jpg Tak for hjælpen!
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 121314 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |