|
USA videokamera i Danmark |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
Funktioner
Tak(0)
|
På de fleste, ja (men ikke alle). Og hvis ikke afspilleren konverterede til PAL60 (PAL farve-kodning med 60Hz), så ville du med rimelig sandsynlighed få det i S/H med lidt ældre CRT'er (dem, der ikke var multi-standard). |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil tro, at det har været muligt på CRT i omkring 20 år.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder rigtigt. Mit første TV (fra 80'erne) kunne ikke klare et rent NTSC-signal (viste det i S/H). Mit næste (fra 90'erne) kunne.
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, langt de fleste forsyninger kører med 110-230V uden problemer. Dog jeg jeg flere gange oplevet at de strømforsyninger der sælges i USA netop ikke kommer med løse kabler, men med et amerikansk stik integreret direkte i laderen - også selvom det er anderledes i EU/DK. F.eks kommer Canons ladere i en USA version med stik direkte i laderen, og en ikke USA version med apparat stik der kan skiftes efter behov til resten af verden. Det er dog ikke noget der ikke kan klares af en adapter. /ask |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
For at vende tilbage til trådstarter. Har du tjekket garanti?
Ved godt at du leder efter brugt, men det kunne jo være du køber hos en forhandler.
Hvorfor kan du ikke købe det i EU?
Jeg vil gerne have mulighed for at tage varen i øjesyn når jeg køber brugt.
Der skal virkelig være en god sjat penge at spare før det kan betale sig.
Diverse adaptere koster jo også.
Redigeret af Mufti - 11-August-2013 kl. 08:44 |
|
Stiften
Bruger Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min tanke er at købe brugt privat og med bagagen fra disse indlæg og afprøvning af kameraet afgøre, hvilket det skal være. Tusind tak for alle de fine og hjælpsomhed råd og forklaringer. Bedste hilsner herfra.
|
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal jeg være helt ærlig, så tror jeg simpelt hen ikke at det kan betale sig, medmindre du er derovre.
Du skal regne med en rimeligt høj fragt-pris samt told+moms+gebyr til post DK. Jeg kan se at det er et cam til en ny-pris på omkring 5500 (amazon), så du er alligevel lidt oppe i pris, hvilken er med til at "minimere" post DKs gebyr på din faktiske valutakurs. Min erfaring med 15-20 handler i USA og Asien er at du kommer ikke meget under en dollar "kurs" på 10 kr pr $ når først fragt og andre udgifter er indregnet. /ask |
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |