|
"Usynlige" trådløse routere |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Hede
Super bruger Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er ved at være færdig med renovering af 166m2 i et plan. Vi har sat to Ubiquiti AC-Pro accespoints op i loftet bag afdækning over skabe. Så ses de ikke og har super wifi dækning i hele huset.
|
||
Mvh Hede
Stuen: Sony KD-65A1, Pioneer BDP-320, Apple TV 4K 32GB, Arcam FMJ A32, Audiovector M3 Signature Mk.II |
||
hedberg
Guld medlem Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har lige bestilt et Ubiquiti In-Wall AP til at supplere mit setup herhjemme. - de er rimeligt diskrete.
https://inwall.ubnt.com/ |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hér er en pakke med diskrete mesh enheder, fra ASUS. De ligner netop brandalarmer:
https://www.dustinhome.dk/product/5011040590/lyra-mesh-wifi-system?ssel=false&LGWCODE=5011040590;90883;5443&gclid=Cj0KCQjwv73VBRCdARIsAOnG8u3OzIs-AsICZj44bNZkV7_w7deAIzz0aMnpg6Fbp3i2RNuIIOL0iiUaAmwSEALw_wcB |
||
skandshus
Super bruger Oprettet: 01-November-2010 Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
[QUOTE=Flippo]Hér er en pakke med diskrete mesh enheder, fra ASUS. De ligner netop brandalarmer:
https://www.dustinhome.dk/product/5011040590/lyra-mesh-wifi-system?ssel=false&LGWCODE=5011040590;90883;5443&gclid=Cj0KCQjwv73VBRCdARIsAOnG8u3OzIs-AsICZj44bNZkV7_w7deAIzz0aMnpg6Fbp3i2RNuIIOL0iiUaAmwSEALw_wcB[/QUOTE lyra er hamrende ustabilt og helt basale ting i softwaren kører af HELVEDES til.. :)
|
||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Her er forklaringen på hvorfor man ikke skal købe dem: https://www.youtube.com/watch?v=VIomWO8iBhA Redigeret af quarkir - 20-Marts-2018 kl. 08:57 |
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Googles løsning får fine ord med på vejen. Og de kan gemmes væk i skabe eller oven på.
https://www.dustinhome.dk/product/5011045743/wifi-3-pcs?ssel=false&LGWCODE=5011045743;90883;5443&gclid=EAIaIQobChMIvs64zOb82QIVXZSyCh1SjA1BEAQYASABEgITn_D_BwE |
||
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@skandhus og @qaurkir
Jeg har Lyra, da jeg fik et rigtig godt tilbud på dem. De er blevet opdateret en del gange siden Steen fra nørd’o’teket testede dem, og de sidste to opdateringer har gjort dem klippe stabile. Men korrekt indtil omkring årsskiftet var de ikke så stabile med udfald ugentligt. Har mine placeret i 3 plan og god dækning over det hele. Men de er altså noget større end en røgalarm og ja lyset kan slukkes i dem. Eneste fordel jeg kan se ved Lyra vs Google wifi er at de er ikke web afhængige, dvs hvis Google en dag ikke gider yde support længere, vil Google Wifi ikke fungere (kill switch) hvor Lyra “altid” vil fungere standalone. |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
Flippo
Funktioner
Tak(0)
|
|
Netop. Et WiFi-produkt er ikke statisk. Og at hive en test frem, som er en del måneder gammel, er formålsløst og ubrugeligt.
Nu nævnes googles produkt. Personligt så skal jeg ikke have noget som helst, som kommer fra google, og som har med WiFi at gøre, inden for mine døre. Er der en producent jeg ikke stoler på, når det gælder om at snage, så er det google. Redigeret af Flippo - 21-Marts-2018 kl. 18:27 |
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så skal du nok droppe at bruge internettet
|
||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Absolut da ikke ! Det er da fint, at de har fået fixet deres produkt, men det ændrer da ikke på at det var noget skrammel for ikke så længe siden. Og det er da en væsentlig viden, at de vælger at sælge et produkt som ikke er i nærheden af at være færdigt.
Det vælger man så selv, om er vigtigt. |
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dvs din telefon er en Apple eller ms win phone og dem stoler du lige på nææ de har snablen nede i dine informationer ligså meget som google har. |
||
Flippo
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er fandens til forskel på, om jeg surfer rundt, hvor jeg har mere eller mindre mulighed for at være anonym, og så til at give Google direkte adgang til hele mit hjemmenetværk - nej tak du. |
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |