|
"Usynlige" trådløse routere |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1429 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nu ved jeg ikke hvad problemet var i testen, men mon ikke ASUS selv havde testet produktet, og med er tilfredsstillende resultat. Hvis man skal følge din måde at vælge elektronik på, så håber jeg sandelig ikke at du har et Philips, Sony, LG eller Samsung TV. Og smartphone må du jo også have fravalgt - også Apples. |
||||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1429 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Som tidligere nævnt, så kan man med en mobil vælge til og fra, med mange ting. Det kan man ikke, når Google er direkte styrende for hele dit hjemmenetværk. |
||||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Synes du ikke, at du burde se videoen, inden du nedgør den? Og nej, med den oplevelse der beskrives i videoen, så har de tydeligivs ikke fået testet færdigt (det sker faktisk).
Kravl lige ned fra hesten, så vi taler på samme niveau, tak. Den test der linkes til, er lavet af en yderst kompentent person og er voldsomt grundig (prøv at se den ) og jeg kan ikke se relevansen til de andre produkter du lister? Redigeret af quarkir - 22-Marts-2018 kl. 14:49 |
||||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||||
hedberg
Guld medlem Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg kan kun være enig. Det er ikke forbudt at kæmpe bare lidt imod. |
||||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |