|
Uventede kopihindringer og TDC |
Besvar | Side <1 14151617> |
Forfatter | ||
bace
Bruger Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
Sendt: 02-Februar-2006 kl. 23:25 | |
Er der noget konkret info omkring hvornår den nye selector forventes til salg, og hvilke nyhedder der kommer til at blive med den ? Overvejer nemlig selv om jeg skulle smutte ned og hente en selector - det er jo trods alt en pris der er til at klare ;) |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 02-Februar-2006 kl. 23:32 | |
Det er den nye HDTV udgave af Selector. Altså en DVB-C modtager, der kan modtage TV som MPEG4 også (mod kun MPEG2 i dag). HDMI udgang til fladskærm eller projektor.
Køb bare en af de billige nu. De nye Selector får du næppe for 295 og 595 når de kommer. Mit gæt er en pris nærmere de 3000 kr - uden at jeg har noget at have det i andet end at HDTV modtagere til satellit typisk koster 3-5000 kr. Og man kan altid bruge en ekstra Selector boks, til DVD-optageren, til soveværelset, til børneværelset o.lign -- eller til salg på brugtmarkedet. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Carser
-- Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
Sendt: 02-Februar-2006 kl. 23:56 | |
Et par supplerende oplysninger om Sagem 60, nu hvor jeg har nærlæst lidt på TDC's sider og betingelser på nettet: TDC sender den gratis med posten, men man kan dog risikere at vente op til 3 uger på at modtage den. Og jo, de yder 14 dages returret på den, når man får den tilsendt, men man skal ved returnering selv sende den og alt dens medfølgende tilbehør afsted til et bestemt lager og selv betale fragten. Redigeret af Carser - 29-Marts-2006 kl. 13:32 |
||
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. |
||
bugger
Bruger Oprettet: 26-September-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 108 |
Sendt: 03-Februar-2006 kl. 15:50 | |
Sagem60 kan også købes for 295 hvis man også køber en programpakke. Hvis nu jeg tegner for den billigste til 34 kr/mdr, er der så nogen der ved hvorlænge jeg binder mig for? Kan jeg fx. opsige den efter 3 måneder og på den måde spare nogle håndører?
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 03-Februar-2006 kl. 16:31 | |
Fra Selector.dk : Selector forudsætter, at du modtager tv-signal fra TDC Kabel TV og har minimum Mellempakke. (Har du Grundpakken, vises Grundpakke-kanalerne ikke digitalt, men du kan godt abonnere på CANAL+, TV1000 og Hustler TV). Så 1) du skal have mellempakken på TDC Kabel-TV allerede, og 2) pakkerne er bindende i 6 måneder. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
ojdk
Ny bruger Oprettet: 04-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Sendt: 04-Februar-2006 kl. 10:27 | |
http://www.computerworld.dk/art/32568?a=section&i=8
Microsoft skal levere tv via bredbånd for TDC Danske tv-seere skal fremover vænne sig til et tv-signal leveret af Microsoft. TDC har købt en IP-tv-platform fra Microsoft og Alcatel, som gør det muligt at optage tv-programmer digitalt. ... |
||
p-HD
Bruger Oprettet: 29-Marts-2004 Status: Offline Point: 185 |
Sendt: 21-Februar-2006 kl. 03:33 | |
Nu har jeg lige brugt en del af min tid på at læse igennem hele tråden her og overvejer selv lige nu, grundet det gode tilbud hos TDC, at anskaffe Sagem 60 og udnytte den ægte 16:9.
Men det er ikke uden bekymret mine. Der har tydeligvis været store problemer med de gamle bokse. Ja, I kan nok allerede mærke nu, hvad jeg vil til at spørge om: Har der været nogle problemer med at optage fra Sagem 60 på HDD-recordere? Jeg ejer selv en Pana. E85, så selvfølgelig vil man da helst høre fra ejere af panasonic-modeller, men andre må de også gerne lige give deres besyv med. Nogle nævnte i tråden noget om en firmware-opdatering - er den udkommet endnu? |
||
Carser
Sendt: 21-Februar-2006 kl. 10:16 | |
Hej p-HD. Begge dele er dækket i andre tråde og indlæg, så det kan du søge på* og her er blot et kort svar: De nye bokse har en firmwarebug, der gør, at der ikke kan bevares 16:9 flag ved brug af timeren, vistnok ved flere timede programmer. En opdatering trækker åbenbart ud. Skulle være kommet i november 2005. Mere om løsninger på det her. *tast ikke Selector, der hitter ikke, men selec, sagem m.m. duer. Redigeret af Carser |
||
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. |
||
Carser
Sendt: 22-Februar-2006 kl. 10:18 | |
Update/rettelse vedr. VideoStabilizer Mrk. V Øverst på side 9 i denne tråd skrev jeg, at VideoStabilizer Mrk. V så vidt jeg kunne se reelt ver et Icos-Tech produkt og hvordan jeg var kommet på den idé. I denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5589&P N=1&TPN=1 oplyser Steen Lauritzen følgende: og hvad levering angår: "Omkring leveringen af VideoStabilizer Mrk. V; er der tale om nogle leveringsproblemer der grunder i størrelsen af produktionsbatch og antallet af enheder der kan sælges på det Danske marked. Der arbejdes naturligvis på en løsning." Redigeret af Carser |
||
M.v.h. Carser
||
Carser
Sendt: 06-Marts-2006 kl. 18:25 | |
"If you can't beat them, join them" Da Sagem 60 er på tilbud, og jeg gerne vil kunne optage 16:9 og bruge RGB og optage på min Sony udenom min Lumatron, har jeg netop købt en. Lidt indtryk og erfaringer: Den glemmer, at ens TV er 16:9 medmindre den har konstant strøm på fra den eksterne forsyning. Man kan ikke tænde via nummertasterne. Tasterne på remoten er lidt hårde og sidder lidt uvant i forhold til den gamles, ellers er den let at vænne sig til at bruge. Tændt er strømforbruget kun ca. 1/3 af den gamles. ...og også af min Luma's. RGB er ret lys og med højere kontrast i forhold til RGB fra den gamle og i forhold til alm. analog TV selv på laveste trin af tre. Kabinettet er discount-agtigt, mit gaber lidt i samlingerne, der mangler to skruer, og selvom jeg satte et par i, kunne gabet ikke reduceres og LED'en på min sidder og lyser opad og lidt bagud , men ses alligevel. Billede og lyd virker umiddelbart bedømt som på niveau med den gamles = rigtigt godt. Det (samt gode optagelser uden hindringer) er det allervigtigste for mig. Redigeret af Carser |
||
M.v.h. Carser
||
Prasmus
Guld medlem Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
Sendt: 07-Marts-2006 kl. 17:34 | |
Fin lille anmeldelse Carser !
Jeg er så ganske enig med dig... Det bliver aldrig en pynte genstand, men den virker efter hensigten. Min er dog samlet pænt, men LED'en peger også lidt bagud. Jeg har også min på laveste RGB trin, jeg havde læst du mente den skulle så højt op som muligt, men det så ikke godt ud hos mig. Tænkte aldrig over der nok var forskel på den gamle og nye model Jeg synes faktisk remoten er ganske god, endda en del over middel, men jeg kan også godt lide man skal trykke lidt på knapperne, istedet for at de aktiveres blot man berøre dem, det virker mere gedint, og man er ikke i tvivl om hvornår man har trykket på en knap. Mvh Peter |
||
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Sendt: 07-Marts-2006 kl. 19:47 | |
Tillykke med den Carser og ja fin anmeldelse Min egen er samlet rimeligt godt, og trods alt noget pænere end min gamle TDC selector, og jeg er faktisk også ret godt tilfreds med fjernbetjeningen, god følsomhed i modsætning til fjernbetjeningen til min gamle der næsten ikke virker selvom man sætter nye batterier i. På den er det nogen gange en kamp at skifte kanal selvom jeg sidder lige foran og peger direkte på selectoren. hvordan er farvebalancen på jeres Sagem 60 i forhold til den gamle ? jeg syntes min har en svag grønlig toning i forhold til den gamle, ses mest på filmkanalerne og når der er lidt mørkt i filmen.
|
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
Besvar | Side <1 14151617> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |