|
Uventede kopihindringer og TDC |
Besvar | Side <12345 17> |
Forfatter | ||
oz1mis
Bruger Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
Sendt: 30-August-2005 kl. 21:39 | |
I en helt anden sammenhæng (TDC Forlag) fik min kone det råd at skrive direkte til Henning Dyremose. Han skal i følge rygter have en hel afdeling siddende til at håndtere klager, og vi fik da også hurtigt svar og klaret min kones problem. Så skriv (anbefalet) til TDC Att Hening Dyremose ! mvh Michael |
||
Carser
-- Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
Sendt: 31-August-2005 kl. 00:14 | |
Hej, Michael, det er da en radikal løsning. Nu brugte jeg en klageside, denne, jeg surfede mig frem til i stedet for blot en ny e-mail. Jeg skrev bl.a.:
samt 2 links i første besked fortæller om sagen. Jeg er brugeren "Carser" og klager, da det trækker ud med at få løst problemet. Jan Panduro er normalt min kontakt.
Hvis det ikke nytter og gerne meget snart, ja, så må vi nok "ulejlige" Henning Dyremose som du foreslår. Tak for tippet.
|
||
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. |
||
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Sendt: 31-August-2005 kl. 06:57 | |
Radikal løsning - ja - men yderst effektiv. Jeg har selv fornøjelsen af
at arbejde et sted, hvor det at sende et klagebrev att. den adm.
direktør har samme effekt som en tryllestav. Problemet bliver løst i
løbet af ingen tid og kunden får ret. Også selvom sagen blandt de
menige medarbejdere har været behandlet helt efter bogen og klagen er
åbenlyst uberettiget Det kan man så som menig medarbejder have en mening om.
Men det kunne da være skønt hvis jeg for en sags skyld kunne have glæde af denne mulighed. Redigeret af Stampe |
||
Holmstedt
Junior bruger Anmelder Oprettet: 17-Januar-2005 Status: Offline Point: 46 |
Sendt: 31-August-2005 kl. 07:17 | |
Rolig nu. Jeg har checket en pålidelig kilde som oplyser at TDC kabel TV bestemt arbejder på at løse problemerne - der er bl.a. indkøbt recordere fra Sony og Pioneer så de kan genskabe kundernes problemer. Det er jo nødvendigvis ikke TDC kabel som er skyld i problemerne - men måske recordere fra Sony og Pioneer som tolker WSS (Wide Screen Signalling) forkert. Er der nogen der har kontaktet disse producenter? /Holmstedt |
||
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1393 |
Sendt: 31-August-2005 kl. 07:31 | |
Men så skulle problemet jo vel også gælde for den nye Selector (Sagem 60) ?? |
||
Holmstedt
Junior bruger Anmelder Oprettet: 17-Januar-2005 Status: Offline Point: 46 |
Sendt: 31-August-2005 kl. 07:51 | |
Tjaa... der er flere muligheder, da transmissionskæden fra Broadcaster til forbruger er lang. Så derfor bliver tingene kompliceret og tager tid. Men samtidig er der åbenbart ikke andre end recordere fra Sony og Pioneer der giver problemer, eller hva'?? /Holmstedt |
||
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 31-August-2005 kl. 08:42 | |
Stampe rapporterede også om problemet med JVC DR-MH30 på en af de sidste sider af tråden Copy-once problem med Selector. Dog savner jeg måske at flere følger Carsers opfordring til at skrive om deres erfaringer her i tråden.
Ingen Panasonic eller Philips HDD/DVD ejere med den gamle Selector der kan skrive om deres erfaringer? /Lars |
||
Redaktør, recordere.dk
|
||
2jur
Super bruger Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
Sendt: 31-August-2005 kl. 09:48 | |
Jeg har haft Sagem 60 siden nytår, har klaget 3 gange til TDC pga fejl ved den. De skriver tilbage at de arbejder på at udbedre fejlene. Hvor lang tid er en rimlig tid.
|
||
Carser
Sendt: 31-August-2005 kl. 10:21 | |
Hej Holmstedt, Tak for, at du tjekkede med en pålidelig kilde hos TDC. Det er TDC, der har bolden og jeg indledte denne tråd med at bede alle, der skriver indlæg her om at tjekke de opr. tråde først. Det har du måske overset? Jeg skrev bl.a. selv: "Der er nogen eller noget, der uden varsel har ændret på i hvert fald den gamle Selectors funktionalitet i forbindelse med recording." Jeg har først i de seneste uger overhovedet oplevet uventede kopihindringer. Ja, da jeg læste om Filmfreaks problemer først, troede jeg, han havde defekt(e) apparat(er)! Og så fandt jeg ud af, at jeg også var blevet ramt og begyndte at deltage i debatten. Jeg har svært ved at tro, at chips i 3 mærker og 8-9 modeller af ret populære mærkevare-recordere pludselig kan reagere anderledes (endda også på samme vis hos flere brugere i samme geografiske område) end før vi blev ramt af copy once og no copy - medmindre de modtager andre signaler! Et par facts:
Så jeg mener ikke ud fra de data, vi nu har, at det er relevant at spørge Sony, Pioneer eller JVC - og heller ikke TV-stationerne. Det er TDC, der har ændret på noget. Måske helt uforvarende. Og måske er firmwaren i de gamle Selectorer moden til en upgrade? Jeg er spændt på, hvad de finder ud af. Sony RDR-HX710, Sagem 4210, Amager |
||
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. |
||
Carser
Sendt: 31-August-2005 kl. 10:30 | |
Hej 2jur, Det lyder ikke godt... Har fejlene, du oplever at gøre med uventet kopihindring? Hvis ja, beder jeg dig lige oplyse, hvilken recorder, du har og hvor i landet du bor. |
||
M.v.h. Carser
||
2jur
Super bruger Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
Sendt: 31-August-2005 kl. 10:38 | |
Nej, ingen kopi begrænsning. Mit indlæg var til Holmstedt bemærkning, om at det er kompliseret og tager lang tid.
|
||
Carser
Sendt: 31-August-2005 kl. 10:44 | |
Javel - og det har du ret i.
|
||
M.v.h. Carser
||
Besvar | Side <12345 17> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |