|
V: Lissau Tab tension 106" WF |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-December-2016 kl. 09:18 |
Hej!
Efter vi er flyttet til et mindre sted, og fået en unge mere(det hænger ikke sammen) har jeg måtte indse at jeg ikke får brugt min projektor og lærred som det er nu. Jeg vil derfor hører hvad man evt. kan få for sådan et lækkert sæt. Lærred: 3 år gammelt Lissau tab tension motorstyret(remote) 106" med White Flex dug. Står til ca. 18.000,- i dag. Projektor: Benq W1070 Med ca. 2000 timer på pæreren. Hvad er jeres tanker? Pft. :)
|
|
Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7254 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
en hurtig vurdering:
Lærred 6000.- hvis det har været i et røgfrit miljø Projektoren har 2000 timer på pæren og man må forvente en snarlig udskiftning Så omkring 2000 for den.
|
|
![]() |
|
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
Tak for din vurdering Hansie. :)
Begge dele er fra røgfrit hjem og lærred har under 1000 timer på bagen.. Hvis det er nede i den pris, tænker jeg at beholde det til jeg kan få et dedikeret rum.. :)
|
|
Min stuebio!
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Hej. Har du stadig det lærred? Og kunne du måske være intresseret i en lidt mindre ? omkring 92" ca 200 i breden, og med Motor
Redigeret af Benjamin7 - 03-Februar-2017 kl. 11:30 |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Hej Benjamin.
Ja jeg har stadig lærredet, men ideen om salg er gået lidt i sig selv igen efter de vurderinger der er kommet. :-) Størrelsen er perfekt for mig, så jeg er ikke interesseret i et mindre. Det er kun fordi vi ikke har plads efter flytning.
|
|
Min stuebio!
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Okay, Læste det lidt som om der ikke var plads, så det måske var det der skulle til for at du kunne benytte det hele igen :)
Anyway. jeg skal ikke forstyrre mere :) Go weekenden |
|
Hilsen
|
![]() |
|
Ja det kan måske godt misforståes.. :-)
Det er stuen der ikke egner sig til bio rum.. :/ Men hvis du er interesseret, så er du velkommen til at smide et bud. :-) God weekend.. :-)
|
|
Min stuebio!
|
![]() |
|
jeg vil lige se om jeg kan komme af med den gamle først :), bytte og penge imellem var jo rigtig nemt. :), men vi kan tag den når jeg er kommet af med den.
De 6klik er det smerte grænsen? eller hvad tænker du? skal vi tag den evt PM |
|
Hilsen
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |