|
V: Optoma HD82 + Lissau 90" fastramme |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbw2001 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Oktober-2014 kl. 15:39 |
Hej,
Jeg overvejer at sælge denne kombo, evt. med et 15 m Supra HDMI kabel. Projektoren er købt i November 2010 og er i øjeblikket ved at få skiftet pære og blive gennemrenset på garanti. Så den vil blive solgt i super stand, men med kun ca. 1 måneds garanti tilbage. Projektoren befinder sig i KBH og kostet ca. 15000 fra ny (har kvittering). Lærredet er købt brugt (har ikke kvittering), og er et Lissau Plano Frame 90" (16:9, gain 1.0). Nogen idéer om hvad sådan en kombo vil kunne indbringe? (Se evt. mere info i min signatur)
Redigeret af mbw2001 - 20-Oktober-2014 kl. 10:23 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan være meget svært at finde køber til dette sæt
Sikkert ikke mange der har plads til fastramme lærred. En 4 år gammel projektor 3000-4000.- Lærredet 1000-2000.- |
|
![]() |
|
KeeZor ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
Lidt mere info om lærredet?
|
|
![]() |
|
mbw2001 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
Jeg har opdateret den originale post med lidt mere info om lærredet.
|
|
![]() |
|
Prisen på lærredet virker meget passende, men er 4000,- virkelig max for en Full-HD DLP projektor med sprit ny pære i super stand?
Det er jo ikke en tilfældig 720 dataprojektor?
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Det tror jeg desværre - niveauet for nye maskiner er virkelig lavt, og der er utrolig meget 'smæk for skillingen'
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |