recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Øv, så gik min Onkyo NR609 kaput
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Øv, så gik min Onkyo NR609 kaput

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Øv, så gik min Onkyo NR609 kaput
    Sendt: 02-April-2015 kl. 20:57
Sidder lige og ser en film, og slukker, da jeg skal noget andet. Da jeg tænder den op, så er der ikke noget billede på mere. Tjekker alle tilslutninger, og kan derved konkludere, at det er HDMI udgangen der er gået noget i. Det er da irriterende at den bare går, mens der ikke sker noget. Hvad vil et ny HDMI borard koste, og kan det i det hele taget betale sig? Er der andet jeg kan gøre? Den er købt 14/4-2011. Så er alligevel 4 år.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2015 kl. 21:01
En to-tre minutters søgning på dette forum, må kunne rette dig på vej med noget udvidet garanti.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2015 kl. 21:05
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

En to-tre minutters søgning på dette forum, må kunne rette dig på vej med noget udvidet garanti.

Klaus

Det fik jeg hvergang, smarte.
 

Fejl Fejl ved Søgning
Ingen søgeresultater fundet

Desværre
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2015 kl. 21:08
Er der en liste over Onkyo receivere med udvidet garanti ?
Jeg har ikke lige mit serienummer ved hånden (og receiveren er ikke stået af endnu :-)

Min er en 707'er og ved at være ganske gammel.
mvh Infinity
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2015 kl. 21:10
Søg på Onkyo Hdmi fejl og få fx dette resultat

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=139038&KW=onkyo+hdmi+fejl&PID=1400291&title=muligvis-defekt-hdmi-board-i-onkyo#1400291
mvh Infinity
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2015 kl. 21:33
Undskyld, men med Onkyo hdmi garanti som søgeord finder jeg hurtigt linket til denne side:
http://www.eu.onkyo.com/en/customer-service-program-118747.html

Var overbevist om at du kunne det samme - ikke mindst fordi det har været oppe i en 8-10-12 tråde efterhånden.
Det var ikke min mening at støde dig!

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2015 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Undskyld, men med Onkyo hdmi garanti som søgeord finder jeg hurtigt linket til denne side:
http://www.eu.onkyo.com/en/customer-service-program-118747.html

Var overbevist om at du kunne det samme - ikke mindst fordi det har været oppe i en 8-10-12 tråde efterhånden.
Det var ikke min mening at støde dig!

Klaus
Min receiver er lige gået kaput, hvorefter jeg søger herinde, og finder intet. Og så smider du den i hovedet på mig, og så blev jeg nok lidt negativ. Men ok, god påske.
Edit: Dette link har ikke noget med mit problem at gøre.


Redigeret af Flemming Larsen - 02-April-2015 kl. 21:39
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2015 kl. 21:59
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:



Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Undskyld, men med Onkyo hdmi garanti som søgeord finder jeg hurtigt linket til denne side:
http://www.eu.onkyo.com/en/customer-service-program-118747.html

Var overbevist om at du kunne det samme - ikke mindst fordi det har været oppe i en 8-10-12 tråde efterhånden.
Det var ikke min mening at støde dig!

Klaus



Min receiver er lige gået kaput, hvorefter jeg søger herinde, og finder intet. Og så smider du den i hovedet på mig, og så blev jeg nok lidt negativ. Men ok, god påske.
Edit: Dette link har ikke noget med mit problem at gøre.



Selvfølgelig bar det noget med dit problem at gøre! Hvis din receiver er defekt, så start med at undersøge - via linket - om den er dækket af ONKYO's udvidede garanti!!!

M.v.h.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2015 kl. 22:02
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:



Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Undskyld, men med Onkyo hdmi garanti som søgeord finder jeg hurtigt linket til denne side:
http://www.eu.onkyo.com/en/customer-service-program-118747.html

Var overbevist om at du kunne det samme - ikke mindst fordi det har været oppe i en 8-10-12 tråde efterhånden.
Det var ikke min mening at støde dig!

Klaus



Min receiver er lige gået kaput, hvorefter jeg søger herinde, og finder intet. Og så smider du den i hovedet på mig, og så blev jeg nok lidt negativ. Men ok, god påske.
Edit: Dette link har ikke noget med mit problem at gøre.



Selvfølgelig bar det noget med dit problem at gøre! Hvis din receiver er defekt, så start med at undersøge - via linket - om den er dækket af ONKYO's udvidede garanti!!!

M.v.h.
Nej, det er med lyd og netværk. Min er med billede.

Loss of Audio/Network Connection Customer Care Program
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2015 kl. 22:09
Nej for helv***!!! det dækker HDMI, lyd og netværksproblemer! Flere har fået deres receivere lavet - jeg selv inkl. - under denne udvidede garanti. Så tast nu dit serienummer, og se om din receiver er dækket!

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2015 kl. 22:13
Tast dit serienummer hér:
https://repair.onkyousa.com/eu/003_2012_eu.php?country=DNK&lang=en_GB

Som det fremgår af siden, så gælder det også kunder med "Loss of video on HDMI output"

M.v.h.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2015 kl. 22:25

This unit does not need to be returned.


Your unit is not exhibiting symptoms this program addresses. We appreciate the time you have taken to review this program. We assure you that should your unit begin experiencing loss of audio/network connection you can come back at anytime to check if your unit is covered under this program. If your unit is experiencing other issues, please contact customer support so we can help troubleshoot your unit.

Onkyo is committed to providing top tier support and service to our customers.


Thank you for your continued support,

Onkyo Europe Corporation

Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu