|
Øv, så gik min Onkyo NR609 kaput |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så prøv og kryds af, at der er lyd udfald og HDMI problemer.
ONKYO er åbenbart ved at drukne i receivere, med defekte HDMI-boards, og har nu ændret/slettet muligheden for at få dette udbedret! Det er fan'me ringe!! Men som skrevet - kryds af at der er HDMI fejl OG periodiske lydudfald, og prøv så igen. M.v.h. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
.
Redigeret af Flemming Larsen - 02-April-2015 kl. 22:45 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
Det er prøvet nu. Men hvad så, når der ikke findes fejl der? Men nu er HDMI udgangen også meldt med fejl. Så må jeg se. Men tak for det, trods at du bander af mig.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg tror ikke på at de ikke laver det. Skriv et følgebrev du vedlægger (på engelsk eller tysk), at lydfejlen er periodisk. At HDMI-fejlen har været periodisk, men nu er helt død!
Netværk, lydfejl og HDMI-fejlen henhører alle til HDMI-board'et. M.v.h. |
|
![]() |
|
Det prøver jeg. Takker.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Og hold lige tråden opdateret med sagen Flemming...
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1420 |
Har lige haft min egen onkyo afsted og var meget positiv over hvor hurtigt det gik for at få den lavet de havde den kun i 1 dag i Tyskland så blev den sendt tilbage igen , så fra jeg sendte den afsted til jeg havde den igen gik der kun 1 uge
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
Jeg skal nok skrive, hvad det bliver til.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Ja, det er da hurtigt service. Hvad var der galt med din?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1420 |
Når jeg tændte forstærkeren var der ingen lyd og skulle slukke den og tænde igen så var der lyd
Ved ikke om det også er hdmi board de har skiftet men da den kom tilbage virkede den som den skulle |
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
Nu har min Onkyo, så haft et par fridage fra HDMI. Og nu virker den igen. Kan det være midlertidigt? Er der andre som har fået lavet deres, hvor det er fejl som kommer ind i mellem? Jeg ved ikke helt, hvad skal jeg gøre?
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Bare rolig, midlertidig bliver til permanent i løbet af et stykke tid......
Du har to muligheder: 1. Skriv til Onkyo. 2. Genbrugsstationen. Klaus Redigeret af KlausDM - 04-April-2015 kl. 18:15 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |