recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Øv, så gik min Onkyo NR609 kaput
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Øv, så gik min Onkyo NR609 kaput

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2015 kl. 22:43
Så prøv og kryds af, at der er lyd udfald og HDMI problemer.

ONKYO er åbenbart ved at drukne i receivere, med defekte HDMI-boards, og har nu ændret/slettet muligheden for at få dette udbedret! Det er fan'me ringe!!

Men som skrevet - kryds af at der er HDMI fejl OG periodiske lydudfald, og prøv så igen.

M.v.h.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2015 kl. 22:44
.

Redigeret af Flemming Larsen - 02-April-2015 kl. 22:45
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2015 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Så prøv og kryds af, at der er lyd udfald og HDMI problemer.

ONKYO er åbenbart ved at drukne i receivere, med defekte HDMI-boards, og har nu ændret/slettet muligheden for at få dette udbedret! Det er fan'me ringe!!

Men som skrevet - kryds af at der er HDMI fejl OG periodiske lydudfald, og prøv så igen.

M.v.h.
Det er prøvet nu. Men hvad så, når der ikke findes fejl der? Men nu er HDMI udgangen også meldt med fejl. Så må jeg se. Men tak for det, trods at du bander af mig.Tongue
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2015 kl. 23:26
Jeg tror ikke på at de ikke laver det. Skriv et følgebrev du vedlægger (på engelsk eller tysk), at lydfejlen er periodisk. At HDMI-fejlen har været periodisk, men nu er helt død!
Netværk, lydfejl og HDMI-fejlen henhører alle til HDMI-board'et.

M.v.h.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2015 kl. 23:28
Det prøver jeg. Takker.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2015 kl. 00:16
Og hold lige tråden opdateret med sagen Flemming...
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2015 kl. 09:21
Har lige haft min egen onkyo afsted og var meget positiv over hvor hurtigt det gik for at få den lavet de havde den kun i 1 dag i Tyskland så blev den sendt tilbage igen , så fra jeg sendte den afsted til jeg havde den igen gik der kun 1 uge
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2015 kl. 11:29
Oprindeligt skrevet af Sejrsen Sejrsen skrev:

Og hold lige tråden opdateret med sagen Flemming...
Jeg skal nok skrive, hvad det bliver til.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2015 kl. 11:30
Oprindeligt skrevet af ekelund ekelund skrev:

Har lige haft min egen onkyo afsted og var meget positiv over hvor hurtigt det gik for at få den lavet de havde den kun i 1 dag i Tyskland så blev den sendt tilbage igen , så fra jeg sendte den afsted til jeg havde den igen gik der kun 1 uge
Ja, det er da hurtigt service. Hvad var der galt med din?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2015 kl. 15:47
Når jeg tændte forstærkeren var der ingen lyd og skulle slukke den og tænde igen så var der lyd

Ved ikke om det også er hdmi board de har skiftet men da den kom tilbage virkede den som den skulle
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2015 kl. 17:57
Nu har min Onkyo, så haft et par fridage fra HDMI. Og nu virker den igen. Kan det være midlertidigt? Er der andre som har fået lavet deres, hvor det er fejl som kommer ind i mellem? Jeg ved ikke helt, hvad skal jeg gøre?Confused
Mvh
Flemming Larsen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2015 kl. 18:14
Bare rolig, midlertidig bliver til permanent i løbet af et stykke tid......

Du har to muligheder:
1. Skriv til Onkyo.
2. Genbrugsstationen.



Klaus

Redigeret af KlausDM - 04-April-2015 kl. 18:15
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu