|
Valg af NAS og online storage |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kukstern ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-September-2009 Status: Offline Point: 121 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Marts-2013 kl. 20:38 |
Hej
Jeg tror jeg har besluttet mig for at købe en Synology ds112+ som skal bruges til backup af billeder og video, og så skal der streames film og musik fra den. Planen er at når jeg har tømt diverse kameraer på min PC, så vil jeg kopiere det over på NAS'en. Jeg overvejer så at finde noget online storage, men kender sådan set kun google og dropbox. Pt kan jeg nøjes med 100 GB, så google er nok den billigste, men findes der andre der kan anbefales? /K. |
|
![]() |
|
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har kig på crashplan online storage til mine billeder mv. så vidt jeg kan læse mig til har de fået gode anmeldelser og er rimelig billige (mener det er 800 kr for 3 eller 4 år).
|
|
![]() |
|
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg mener at Synology NAS (ligesom QNAP) har support for Amazon S3 cloud backup. Her betaler man kun for hvad man bruger og 100GB koster månedligt ca. $9 + moms. Men hvis det er rent sikkerheds backup, hvor du ikke behøver at kunne tilgå dine data, men blot ønsker muligheden for at kunne hente dem hvis uheldet er ude, kan man sætte S3 op til at arkivere data til Amazon Glacier hvor 100GB koster månedligt ca. $1,- + moms. Ud over prisen for cloud lager, koster overførselerne også en smule. Det som Amazon tilbyder er virkelig sikre og professionelle løsninger, som så ikke er helt så enkle at sætte sig ind i som andre løsninger, men det opvejes af nem backup-opsætning på Nas. Jens |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |