|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
flex195 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
![]() |
Det lyder rigtig godt alt sammen. Mht tilslutning er mit eget system sat sådan op så det er jo bare perfekt
![]() ![]() |
|
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
|
![]() |
|
DonSilicone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
![]() |
Hele ideen med VortexBox er, at det ikke skulle være
nødvendigt at kende noget til Linux. Jeg kender for eksempel kun meget lidt til Linux, men har ikke haft problemer med at tweake lidt hist og pist. Går du i stå, så brug endelig forummet på vortexbox.org - der er meget hjælp at hente. God fornøjelse! |
|
![]() |
|
flex195 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
![]() |
Ahmen det spiller da bare en million, der er bare ingen ventende svar tider overhovedet, det kører bare perfekt og en ripning af en cd er overstået i løbet af ingen tid! Jeg siger tusind tak for hjælpen med at finde det her program og kan kun anbefale andre at prøve det!
|
|
Mvh Brian
|
![]() |
|
![]() |
Hov et lille problem jeg er stødt ind i: når Vortexbox ik kan finde info om den cd man lige har rippet, hvad bruger i til at navngive cd'en med og hvordan???
|
|
Mvh Brian
|
![]() |
|
DonSilicone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
![]() |
Jeg bruger mp3tag.de fra min windows pc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Har hentet programmet og kan godt se der er en del muligheder der, men eeeeeh hvordan henter du filerne over i programmet når du nu har lagt dem ind på Vortexbox??? Undskylder min manglende viden, men er som sagt ik den store computer haj
![]() |
|
Mvh Brian
|
![]() |
|
![]() |
I mp3tag angiver du hvor musikken befinder sig på vortexbox: Det er vigtigt, at det er "files" adgangen, da "music" adgangen er read-only! |
|
![]() |
|
![]() |
Jep så kører det bare super program
![]() ![]() |
|
Mvh Brian
|
![]() |
|
![]() |
Nej, det er tilstrækkeligt at gemme en fil, cover.jpg, i
hvert albums mappe. |
|
![]() |
|
gasjack ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2008 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Der er nu ikke meget samling i det. Jeg har selv sat sådan en maskine op, og den fungerer glimrende som både NAS, uPnP-server og HTPC (kan spille op til 720p). Det eneste du behøver ud over bundkortet, er en stang ram, en HDD og en strøm-adapter. Jeg har tapet mit bundkort fast på en pap-plade og placeret den i mit hifiskab, så jeg har ikke haft brug for et kabinet. Samlet pris (ex. HDD): ca. 880,- Se evt. min blog her : http://d945gsejthtpc.blogspot.com/ Jeg håber at få tid til at skrive lidt mere om det på sigt. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
Det er lækkert at se at man efterhånden kan købe disse MB med 12V input i sedet for at skulle bruge en ATX / PICA psu som er dyre. Og det minimerer vel også strømtabet som traditionelt er i ATX strømforsyningerne
Redigeret af kim.t - 27-August-2009 kl. 21:19 |
|
![]() |
|
![]() |
|
gasjack ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2008 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Ja det er fantastisk. Man kan for meget få penge bygge en rigtig 24/7 pc der faktisk godt kan bruges både som HTPC og NAS. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |