|
Valg af projekter |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Actor
Bruger Oprettet: 26-Januar-2016 Sted: dk Status: Offline Point: 186 |
Funktioner
Tak(0)
|
uha-uha. Der findes ikke noget værre end at blive irettesat af "Supergris" Det svarer til min gamle tysklærer,Hr Swendigheit, når man stavede "zusammen" med S i stadet for Z. Lover fremover at tage mig sammen!!!
Min hjemmebio NAD-sorround. Højtalere Quad Z4. Baghøjtelere Argon (400 kr stk) Sub (ukendt mærke) |
|
Actor
Funktioner
Tak(0)
|
Sorry Sourrond!!!
|
|
Actor
Funktioner
Tak(0)
|
surround
Surround! 1
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12302 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
Highway 2
Junior bruger Oprettet: 23-December-2020 Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
|
Supergris:
Jeg har også været igennem beslutningen om at prøve at skifte lampen. Den koster ca 1700. Meeen jeg har også problemet med at jeg muligvis har defekt Auto iris motor. Så beslutningen falder nok på 7100. Den er da også et step up fra 3200 ift specs! Det lokker lidt når man nu har haft den anden i knap 13 år...
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du følger linket, jeg har lagt op i din anden tråd, bliver det nu kun lige omkring de 1300 kr., som det er værd at bemærke, hvis du vil prøve at sælge den.
Auto Iris vil jeg alligevel anbefale dig at slå fra på denne model, da det praktisk taget ikke gør den store forskel, og den har en tendens til at larme...
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
Kyian
Junior bruger Oprettet: 03-Januar-2010 Status: Offline Point: 40 |
Funktioner
Tak(0)
|
Projektoren er en ting, men hvad med lærredet? Her syntes jeg også der er meget at hente. Jeg endte med ikke at tage en TW7100, men gik med en Optoma UHZ50, både fordi det er laser, men også havde fået enormt gode anmeldelser, også er det 4K wannabe med pixelshift. Der går nok en rum tid før end Native 4k er i en pris der er til at betale.
|
|
// Rasmus Johansen
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |