|
Valg af tv |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5025 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bare drop de to markerede minus ord, så er det let forståeligt. Og kan være TVUNGET til at droppe det pga mgl DRM. Mvh Dansklæreren
![]() Redigeret af Munch - 26-Februar-2020 kl. 12:15 |
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4658 |
|
Streamingtjenester har naturligvis interesse i at supportere få år gamle TV-enheder, som måske står i millioner af hjem. Men streamingtjenester kan være tvunget til at droppe deres app på disse enheder pga. manglende DRM, videocodecs eller andre software-elementer på TV-producentens forældede platform.
Så kan det være, at alle er glade.
![]() |
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
|
Man kan jo altid vælge et Apple TV, hvis man ønsker at streame ting som TV'et ikke understøtter.
Apple TV understøtter alle tjenester, nååe ja lige undtagen 4k fra verdens største streaming udbyder Youtube ;) |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Hvis man står og overvejer en lige nu, så ville jeg bestemt også lige vente og se om de præsenterer en ny her i marts. Men når det er sagt, så er jeg rimelig ligeglad med manglende 4K på YT. De videoer og den kompression de udsætter videoerne for, gør 4K total lige meget for mig. Har selv skiftet min ATV 4K til en Shield Pro 2019. Den viser YT i 4K, men det giver mig virkelig absolut intet. |
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4658 |
|
Plus 4K-film fra Google Play. Sikkert også andre eksempler :-)
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Hej, mange tak for alle de fine svar.
Har lige et spørgsmål mere. Den medfølende LG fjernbetjening får ikke mange roser med på vejen. Kan der evt. købes en anden der er bedre en den med cursor?? Og hvis trådstarter stadig er med, har du fået købt TV? Er det samme fjernbetjening der bruges til B9 og C9?? Mvh.
Redigeret af nesager - 29-Februar-2020 kl. 20:24 |
||
![]() |
||
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
|
Jeg syntes ikke at kvaliteten på fjernbetjeningen er så meget være end konkurrenternes. Du kan endda kode den til at styre andre relevante enheder. Jeg syntes faktisk at det ville være ærgerligt ikke at bruge den.
|
||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |