|
Valg af TV-udbyder til flow-tv via fiber |
Besvar | Side 123 7> |
Forfatter | ||
Karlen
Junior bruger Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: København Status: Offline Point: 41 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Maj-2021 kl. 07:51 |
|
Hejsa, Det er ved at være længe siden der har været en tråd om hvilke udbydere der er anbefalelsesværdige og det er jo lidt en jungle derude. Jeg har haft Yousee ADSL og flow TV via deres internet og tilhørende boks. Nu kan jeg langt om længe få fibernet (både via TDC og Gigabit). I den forbindelse overvejer jeg hvilken udbyder af dels bredbånd og dels flow TV jeg skal satse på. Bredbåndsdelen er ikke så kompliceret, men jeg mangler input til valg af TV-udbyder. Jeg vil gerne have en boks, så jeg via fjernbetjening kan skifte kanaler (har 3 unger). Derudover vægter jeg kvaliteten af streamet meget højt og naturligvis udvalget. Prisen er sekundær. Det skal lige siges at jeg kører reel streaming via NVIDIA Shield Pro, hvor jeg har Netflix, HBO, Discovery+, Amazon Prime, TV2 Play, osv. Derfor er det flow TV delen jeg leder efter (ja, jeg ved godt der vil være overlap i kanaler). Er der nogen der har noget input til en, som står overfor sådan et valg? På forhånd tak!
|
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du undersøgt hvilke selskaber der vil kunne tilbyde flowtv på din kommende fiber ?
|
||
Karlen
Junior bruger Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: København Status: Offline Point: 41 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har jeg - jeg kan få de fleste udbydere (undtaget Altiboks, som ellers får gode anmeldelser af kvaliteten)
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor egentlig Flow TV, via Streaming kan der fås meget, DR, TV2, V Play, Discovery+, Disney+, Amazon, HBO, C More, Netflix og andre. Skal aldrig mere have Flow TV, udover DR og TV2. V Play og Discovery+ tilbyder også Flow kanaler i deres App. Skulle/vile man se Svenske, Norske og Tyske kanaler fås de også på App, og kan ses gratis med en VPN.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Karlen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er primært for ungernes skyld. Har tre styks på 1, 6 og 8 år der godt kan lide det bare "flow'er". Det er også nemmere med et samlet overblik at kunne zappe igennem og ikke skulle skifte app hver gang man vil skifte streaming-udbyder. Ville være fedt hvis der var en app til Shield hvor man kunne skifte seamless mellem alle ens kanaler
Redigeret af Karlen - 01-Maj-2021 kl. 20:35 |
||
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det nærmeste man kan komme en sådan er den You See har, men den kan kun bruges når der er en levering af TV på adressen via DSL, Coax eller Fiber.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Jeg ved ikke om dine unger kan nøjes med Flow TV fra DR? Der findes en lille simpel App til Android ( Ikke Android TV ) Den hedder DR Channels og viser kun DR Flow TV. Man kan vælge mellem DR1, DR2 og DR Ramasjang Den kan du prøve, at sideloade til din Shield. Hilsen Carsten. |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Man kan ikke nøjes med flow TV, der er kommet ny kanal for de mindste på DRTV.
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10426 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay, du kender måske trådstarters børn?? Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg læser hvad han skriver, og der er et barn på 1 år som vil ha fornøjelse af minisjang.
|
||
mureren
Guld medlem Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Boxers løsning med én app til "flow tv" (live tv) er fin hos os. Men det kræver nok en Apple TV eller lignende som børn fra 5-6 år ofte kan styre uden problemer.
|
||
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
||
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bokser understøtter at mærkelige årsager kun en medieboks, og det er æblemandens.
|
||
|
||
Besvar | Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |