|
Varm surround receiver. |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
|||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|||
![]() |
|||
Dkiceman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2017 Sted: Mors Status: Offline Point: 59 |
||
Nu er det ikke B-stock jeg har købt, men en helt ny til 5699 kr...
|
|||
![]() |
|||
Dkiceman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2017 Sted: Mors Status: Offline Point: 59 |
||
Helt ny.. ikke B-stock
|
|||
![]() |
|||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
||
![]() ![]() |
|||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|||
![]() |
|||
MortenGN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2017 Sted: Sydvestjylland Status: Offline Point: 64 |
||
Tillykke med den. Jeg har bare brugt en almindelig strømforsyning til eks. telefon eller tablet, den sidder bare i stikkontakten. Jeg skal dog sætte den til og pille den fra hver gang jeg starter recieveren, men det gør mig ikke så meget. Det er selvfølgelig bare mega vigtigt at få startet blæseren HVER gang, da den ellers forværrer kølingen i og med at den stjæler fri luft over recieveren. |
|||
![]() |
|||
||
efter min har kørt de sidste 6-7 timer uden stop, målte jeg temperatur med tempgun, den måler 50,3 grader på det varmeste sted..
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |