recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ved du hvor meget du betaler til Viasat om året?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVed du hvor meget du betaler til Viasat om året?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Direkte link til dette indlæg Emne: Ved du hvor meget du betaler til Viasat om året?
    Sendt: 09-Marts-2010 kl. 12:26
jeg ved nogelunde hvad jeg betaler men vil give dit ret i at f.eks. canal digitals regninger er meget svære at blive kloge på. og en ting jeg blev meget sur over. var da jeg havde haft det et år. så valgte de at stige prisen 80 kr. og så kunne jeg spare 50kr hvis jeg ville binde mig for et år igen. syntes det er en mærkelig måde at behandle kunder på som ellerede er i systemet. det er sådan nogle ting der gør jeg tænker på at flytte. det er fint nok de vil binde en 1 år igen. men så skal de også komme med et rigtig godt tilbud. ikke stille en dårligere en før.
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2010 kl. 16:31
Jeg hjælper familie og venner med forskelligt inden for tv-modtagelse. En ting der har overrasket mig, er at folk ofte  ikke er klar over hvor meget de faktisk betaler til udbyderen. Flere troede således at de alt i alt betalte under 4000 kr. om året, mens det rent faktisk er over 6000 kr.

Jeg nævner her Viasat, men har set det samme problem fx hos folk med Canal Digital.

Der er flere årsager til det:
  • Opkrævningerne kommer forskudt hen over året med betaling for tv-pakker, kortafgift, boksafgift og måske Viasat i hele huset.
  • Undertiden har man som eksisterende kunde taget imod et kampagnetilbud, der bare koster meget mere det næste år.
  • Nogen har taget imod en ny og bedre boks helt gratis, og overser at de fremover skal betale 99 kr./måned (og så ser jeg endda tilfælde hvor man ikke gør brug af de muligheder der ligger i den nye, dyrere boks).
  • Det er almindeligt at abonnenterne ikke har kendskab til alternative muligheder hos deres udbyder, bl.a. på grund af uoverskuelige hjemmesider. Således har jeg lige hjulpet en person med den store danmarkspakke til 369 kr/md., som hun havde fået for at få nogle filmkanaler. Hun vil fremover nøjes med et abonnement på Film-pakken + bonuspakken til 229 kr./md. 1680 kr. sparet!
  • Det er nu heller ikke ligetil at finde denne oversigt over abonnementspriserne!
  • De fleste holder sig til samme udbyder år efter år uden at kende til eller undersøge alternativer.
Jeg opretter denne tråd for at høre om andre har samme erfaringer. Ved du hvad du betaler, og hvad du kan få?


Redigeret af Vilhelm - 07-Marts-2010 kl. 17:52
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu