Thomas Sillesen skrev:
Hej, Vores teknikere havde sommerferie fra den 8 juli til den 1 August. Vi fik mystisk nok, først de fleste af de pakker der var sendt til os med PostDanmark, i sidste uge. Denne sub, som var sendt den 13 juni (kan denne dato passe ?), ankom til Esbjerg den 28 Juli. Der havde vi stadig ferie. Vi fik den i sidste uge, efter en del roden frem og tilbage med PostDanmark. Således står pakken stadig på posthuset, hvis man checker tracknummeret.. (07165581815DK).. Vores tekniker ville have et nyt forstærker print sendt med vores næste leverance fra Focal. Vi havde morgen møde i morges, og da jeg hørte dette, syntes jeg ikke det var rimeligt overfor kunden, så vi sendte vores demo sub istedet. Med hensyn til de 300 kr retur til Hans, er forhistorien at vi havde sendt ham en check, og jeg havde glemt at underskrive den.. Hans skriver så til mig herinde nogle gange (6 og 29 juli) mens jeg er på ferie (4 juli til 1 aug) og jeg ringer derfor et par gange til vores bogholder, men får ikke fat i hende, for hun er også på ferie, og så må jeg indrømme der også går ferie mode i den fra min side, og jeg glemmer alt om det, indtil Daniel her i eftermiddag fortæller mig om tråden. Nu er betalingen sendt igen, og jeg undskylder mange gange. Slutteligt vil jeg sige, at vi begår helt klart også fejl, men vi prøver at gøre det bedst muligt for vores kunder, og jeg synes egenligt vi er ganske fair. Således har vi kun ganske få gange taget penge for rep i den tid HiFi Freaks har eksisteret (jeg gætter på under 5 gange..), og således heller ikke her. Med hensyn til subwoofer ampen, er der helt klart et andet produkt i MrVolbeater system der engang imellem sender en impuls ud; enten DC eller højfrekvens, for af de 3 stk Cub subwooferforstærkere vi har fået ødelagt af de over 500 vi har solgt, har han stået for de 2 Iøvrigt leverer langt de fleste af vores leverandører reservedele omgående. Desværre er der nogle få, der endnu ikke har forstået, at god eftersalgsservice også er vigtig, så det er ikke alle der har samme hurtige leverance til vores teknikere.. men vi presser hårdt på for at de indfører det ;-)
|