recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vestjysk Man Cave
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vestjysk Man Cave

Besvar Besvar Side  <1 78910>
Forfatter
Besked
heine-olesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-November-2014
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér heine-olesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 09:20
og jeg har nok også købt den lidt for stor i forhold til min rum størelse og mine front højtale komme til at sider ved gulvet, så det er lidt noget lort.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 09:22
Jamen hvorfor har du ikke hængt lærredet midt på væggen så?
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 09:24
Hvordan hænger man forresten et curved lærred op. Er der en metalramme til at holde det curved? Og hvad med beslag til væg?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér heine-olesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 09:26
jeg har forskudt rummet ca 60 cm (du kan se det på side 3) for at give plads til at komme forbi sofa mm.
ved godt det ikke er optimalt.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér heine-olesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 09:28
det er en lang alu ramme der er curved. så kassen den komme er næsten 4 meter lang.

Redigeret af heine-olesen - 25-Oktober-2015 kl. 09:29
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 09:41
Hæng lærredet midt for, er næsten 100% procent sikker på du kommer til at fortryde det med det fine grej. Det kommer til at ødelægge lydbilledet. Det bliver du aldrig tilfreds med. Det vil ikke lyde ordentligt. Tror din vinkling af højttalere bliver for stejl ellers.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér heine-olesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 09:47
det kan godt være det ikke bliver så godt men det er ikke så nem at lave om på nu :(
se side 3.
alle højtaler er sat ud fra lærred.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 09:56
Oprindeligt skrevet af heine-olesen heine-olesen skrev:

jeg har forskudt rummet ca 60 cm (du kan se det på side 3) for at give plads til at komme forbi sofa mm.
ved godt det ikke er optimalt.

Ikke forstået! Lærredet kan da godt hænge midtfor selvom en sofa skal forskydes. Det vil du nok fortryde senere hen.

Er det pga højttaler placering. Synes bare det er synd

Redigeret af Kampus - 25-Oktober-2015 kl. 09:58
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 10:21
Jeg ville lave det forskudt, hvis der er plads til du kan komme forbi sofa for døren. Du har brugt mange penge og meget tid på det. Alt andet ville være en skam. Du bestemmer selvfølgelig selv. Wink
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 10:44
Rummet er 4,58 m bredt. Forstår ikke hvordan en sofa kan være en hindring for at placere lærredet midtfor. Der blir vel også problemer med at placere LCR, med mindre du har købt AT lærred, men det ser det ikke ud til.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér heine-olesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 12:34
jeg har kappet en hæl og klippe en tå nogen steder. jeg ville ha plads til 4 personer og kunne ikke lave en række mere bag ved pga lav loft højte.
så havde jeg problemer med bag højtaler som i kan se på side 2 og 3.
de 2 problemer kunne jeg løse ved at forskyde rumme 60 cm.
lcr problem med at de sider ved gulvet er jeg selv skyd i, da ville ha en stor skærm, jeg kan få AT lærred til den også lave en falsk væg, så skulle jeg så gå ned til 125 tommer skærm.(det ville de nok ikke ha sket det store ved)
men så har noget at lave om på med tiden   
jeg havde 0 erfaring da jeg startede.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 12:46
Ok! Det er også noget af et projekt at gå igang med. Der er mange faldgruber undervejs. Håber du når i mål med et tilfredsstillende resultat
Til top

Besvar Besvar Side  <1 78910>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu