recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vægbeslag fra Vogel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vægbeslag fra Vogel

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vægbeslag fra Vogel
    Sendt: 14-Januar-2014 kl. 11:43
Hej alle

Kan man egentlig bruge et vægbeslag som er til 42 tommer til en 50 tommer eller skal man også ud og investere i et nyt vægbeslag??

H.
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2014 kl. 12:49
Det kommer an på om beslaget er opgivet til at passe til 50" ? du må kunne finde modellen på deres hjemmeside, og se hvad der står. Står der opgivet at det passer til fx. 40-46 så må du jo se på om der står noget om vægt eller andet.

forudsat at VESA er det samme.
Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2014 kl. 12:53
Hvis det er et vægbeslag der kan vinkles skal du være opmærksom på at dette begrænses hvis man monterer n større skærm end beslaget er beregnet til. Husk også lige at kontrollere det med vægten Smile
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2014 kl. 10:17
Ved du ved den lejlighed om mit Vogel vægbeslag kan bruges til 50 tommer plasma fra Panasonic som jeg påtænker at købe i den nærmeste fremtid, min pioneer 42 tommer bruger det nu, eller skal jeg investere i et nyt.

Går udfra jeg kan bruge det udfra nedenstående.

Specifikationer er nedenfor:
Main Color: Silver/Anthracite
•Min. size: 42 "
•Max. size: 70 "
•Max. weight: 100 kg
•Min. distance to the wall: 59 mm
•Close to the wall, while leaving sufficient room for air circulation
•Pre-assembled - install in just 3 easy steps
•Universal - complies with VESA MIS-F, 950, 550

God dag
Henrik
Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 11:12
Hvis du går ind på vogels hjemmeside kan du vælge vægbeslag og se hvilke tv-modeller det passer til, men ud fra det du skriver burde det kunne bruges.
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu