|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Forfatter | ||
pjoska ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
|
jeg har aldrig fået svar på dette fra dem, men hvis de ikke lød overbevisende så må vi prøve og presse mere på alle sammen |
||
![]() |
||
Doose77 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
|
Jo det kan du jo have ret i
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
|
Jeg har heller ikke hørt fra Stofa!!! Lidt ringe at de ikke svarer på et konkret spørgsmål!! Jeg skriver til dem igen! |
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
![]() |
||
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
|
Har lige sendt dem en mail her til morgen hvori jeg tillader og medsende et link til denne tråd, SÅ ALLE interesserede få jer skrevet heri i det tilfælde Stofa kigger herind.
|
||
![]() |
||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
|
Jeg har næsten opgivet... De har åbenbart ikke lyst til at svare på mine mails.. |
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
![]() |
||
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
|
Har fået et std svar om pga travlhed vil der gå op til 5 dage før man kan forvent svar:
Kære
kunde
Grundet travlhed kan
der gå op til 5 dage inden vi behandler din mail.
Vi beklager dette og
håber på forståelse.
Med venlig
hilsen
Telia Stofa
Kundeservice Så venter lige og ser :)...man må aldrig give op. |
||
![]() |
||
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
|
Nogen der ved hvad planerne er for 2008 hos Stofa omkring HD kanaler.
|
||
OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
|
||
![]() |
||
Doose77 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
|
Den der med 5 dage fik jeg også og der gik så et par timer inden jeg havde svat fra dem. Men tydeligtvis er det meget variende hvad der bliver svaret på hos dem.
![]() |
||
![]() |
||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
|
Ønskekanaler er Antenneforeningen Aarhus skam totalt kolde overfor. Det er lige før samme forening bryster sig over denne mangel, ved årets Generalforsamling i november. Saa at samme får store problemer med "Holde HD kanalerne væk", morer mig. Hvad jeg mener og tror om Stofa og fordelingen af HD? Jamen HD tilhører vel i en slags realitet Canal Digital. Redigeret af moho - 24-Januar-2008 kl. 12:52 |
||
![]() |
||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
|
http://blog.skraeppebladet.dk/2007/09/beboere-sure-over-h%C3 %B8j-pris-for-kabel-tv/ Edvin Juhl Holmstrup burde om nogen kende et svar. Den mand kan dreje hvad som helst til hvor som helst, til sin egen fordel? http://blad.skraeppebladet.dk/blad/2007-10-dec/læserbreve/sv ar-til-jette-bundgard-om-antennebidrag/ Især Afslutning og sidste afsnit heri er for mig mest tankevækkende, især når jeg tænker på Stofa har sendt Digitalt i minimum 10 år, men andre reagerer som om det lige er begyndt.
Redigeret af moho - 24-Januar-2008 kl. 13:57 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har fået mail fra Stofa, med den sædvanlige:"vi har i øjeblikket ingen planer om at udsende kanal 5 HD, men vi har netop includeret TV2 Sport HD i HD-pakken". Yousees kunder får Kanal5-HD gratis med i HD-pakken! Der vises bla. : CSI, CSI-NY, CSI Miami, Num3ers og diverse film i HD!! For mig at se har jeg endnu ikke fået nogen forklaring på hvorfor Stofa fratager mig/os muligheden for at se omtalte kanal!!?? Det er den første danske kanal med et reelt underholdnings program (serier og film), som jeg virkelig har lyst til at se! (jeg er nemli ret vild med CSI) Jeg finder det helt urimeligt og har mest af alt lyst til at opsige min HD-pakke med det samme! BARE I PROTEST! |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |