recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vi vil ha kanal 5HD på stofa!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVi vil ha kanal 5HD på stofa!!

 Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2008 kl. 22:08

Og jeg vil have canalplus HD på yousee

 

     CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
Til top
eudlek Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 74
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2008 kl. 22:17

Oprindeligt skrevet af Brian Broe Brian Broe skrev:

Jeg spurgte i Stofa butikken i Århus for et par uger siden, og der fik jeg at vide, at den var for dyr og sikkert ikke kom med i pakken.

Nu tvivler jeg meget på at de enkelte medarbejdere i Stofa butikkerne kender særlig meget til de forhandlinger som foregår mellem Stofa og kanaludbyderne.

Jeg er dog helt sikker på at det ikke er for at genere os kunder, at Stofa ikke tilbyder Kanal5 HD. Så SBS må tilsyneladende stille nogle krav for distributionen af kanalen som Stofa ikke er interesseret i.

Jeg undre mig også over at Stofa ikke kan tilbyde Eurosport HD samt NGC HD. Kan det tænkes at Yousee har indgået aftaler med distributørerne af disse tre kanaler om ikke "sælge" til Stofa, mod at få særlige favorable aftale vilkår hos Yousee.

Til top
djtj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-December-2007
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2008 kl. 09:15

Som jeg har skrevet tidligere i denne tråd, så er min erfaring med de medarbejdere Stofa har i deres butikker at de ikke aner en skid omkring hvad der sker. F.eks fik jeg at vide at TV-2 sport HD havde de ingen planer om at sende - også kanalsøger jeg dagen efter - og vupti - så var der lige pludselig TV2 HD på skærmen!!! Så min tiltro til de medarbejdere kan ligge på et meget lille sted.

Content afdelingen hos Stofa er dem man skal have i tale. Det er dem der - jf. navnet - håndterer indholdet. De må vide hvad historien er omkring Kanal 5 HD. Men jeg har aldrig lykkedes at få fat i dem.

Men det her med at YouSee skulle have eneret på kanalen er set fra min side noget spekulativt vås. Hvad skulle grunden være? Tror Yousee at de vil få folk til at skifte fra Stofa til YouSee fordi de har Kanal 5 HD. Mig bekendt har mange brugere slet ikke den mulighed fordi enten Stofa eller  YouSee sidder på kablerne i de enkelte områder. Og hånden på hjertet - så fremragende en kanal er Kanal 5 - da heller ikke.

Og set fra Kanal 5's side, så er de vel interesseret i at få så mange som muligt til at se deres kanal. Så reklamerne giver flere penge - som følge af flere seere. Jeg er faktisk irriteret på Kanal 5, at man ikke sørger for at ALLE kan få adgang til kanalen.

Mon ikke der også skulle blive lidt penge hvis de lukker lortekanalen Silver. Jeg har endnu ikke hørt nogen som syntes det er en fremragende kanal. Jeg har set TO film på den i det års tid jeg har haft kanalen. Og de film sender de stadigvæk. Nææ - lad os få den skodkanal væk - også få noget mere spændende ind. BBC skulle også have glimrende HD kanal.

Men lidt ros skal de da have. MTVHD sender faktisk nogle glimrende koncerter i HD. Så det er da et plus.

Men rygterne siger at TV2film HD er klar fra 1. januar på Stofa - og det lyder da godt.

Til top
pjoska Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2008 kl. 11:25

Stofa mener ikke der er efterspørgelse på HD kanaler  dette er et svar fra Helsingør antenneforening:

"Jeg har lige fået at vide, at SBS vil blive udskiftet med TV6 d. 1. januar. Dog vil der blive sendt lokalt TV imellem 9.00 og 12.00. Mht. HD kanalerne kommer der flere og flere i Stofas net, i takt med at kunderne efterspørger dem. Sådan som det er nu, er der ikke den store efterspørgsel, og dermed har Stofa ikke det store udbud, men det kommer."

Jeg ved ikke hvad de ryger derinde hos Stofa, men må være et svar de bare siger fordi de er bagud i forhold til de andre udbydere, og da de vel er de dyreste udbydere på området for det mindste og dårligste udvalg, så holder de sig vel i ro og lader pengene trille ind i kassen

Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2008 kl. 11:44
Det kan jo også bare være noget ævl som antenneforeningen lukker ud fordi de er fløjtende ligeglade med HD og vil lukke munden på dig. Den slags tåge svar er næsten standart her i Kolding når man skriver til AFIK. Det er det der sker når antenneforeninger styres af gamle mænd... man burde jo nok stille på selv....
Til top
pjoska Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2008 kl. 16:20
nu er det sådan at den bestyrelsesmand der har svaret på en mands ? er en yngere fyr, så nej han er faktisk en som har interesse i sådanne ting
Til top
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2009 kl. 21:26
Men hvis sporten rykker over på "6eren" og "drengerøvstv" i almindelighed gør, så er Kanal5 HD vel ligegyldigt. Så er det en Kanal6 HD der er interessant ?
Til top
pjoska Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2009 kl. 08:17
ja godt set andershede, det sgu da rigtig hvad fanden gør vi nu

Redigeret af pjoska - 02-Januar-2009 kl. 08:17
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu