|
viaplay og apple tv |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
hansen07 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juli-2008 Sted: Denmark,Munkebo Status: Offline Point: 77 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juli-2014 kl. 07:05 |
Der er ikke nogen måde på at få viaplay på apple tv vel :) er så træt af netflix og deres gamle film og serier som der kun har de første af :( eller skal jeg over på chromcast
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo AirPlay fra fx iPad eller iPhone
|
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
ja airplay er en mulighed. Mener dog at der er nogle titler de ikke har rettigheder til over airplay.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Nå for pokker. Var blevet fortalt, det var fortid, men har ikke selv undersøgt det!
|
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
kan sagtens være det er fortid.
Sidst jeg hørte om det var da bare stadigvæk lidt rettigheds halløj |
|
![]() |
|
jonas47 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2010 Status: Offline Point: 238 |
Som de andre skriver så er airplay en mulighed. Bruger selv iPad som streamer til appleTV ved Viaplay. Fungerer bedre end PS3' s egen app. Jeg vil give dig ret i at Viaplay har et nyere udvalg af film. Til gengæld er billede og lyd langt bedre på Netflix. Viaplay kører udelukkende i stereo, hvilket er super ærgerligt.
|
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Jeg kan sagtens airplay de nyeste film i Viaplay til ATV uden problemer. Men som jonas47 skrev, så er både billede og lyd langt dårligere ift. Netflix.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4660 |
Jeg oplever primært at det er sport, som ikke kan sendes videre via Airplay på Viaplay. De fleste tv-programmer og film fungerer :)
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Jeg ser kun live udsendelser fra formel 1 og champions league, og der har ikke været noget problem med Airplay til ATV fra min iPad.
|
|
![]() |
|
aalb1970 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2014 Sted: None Status: Offline Point: 64 |
Vær opmærksom på, at alle sportudsendelser og næsten alt øvrigt indhold på Viaplay udsendes i 50 Hz (PAL). Husk derfor at sætte Apple TV til 50 Hz (720p eller 1080p).
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Syntes nu at den sidste Update til Viaplay's PS3 app, har gjort at den faktisk nu er nogenlunde brugbar.
Redigeret af Jever - 15-Juli-2014 kl. 21:51 |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4660 |
Men bruger du så ikke Airplay Mirroring? Det blev jeg i hvert fald nødt til i går for at se Superliga-kampene. Andre af Viaplays arkivprogrammer fungerer derimod fint for mig med normalt Airplay.
Redigeret af Rasmus Larsen - 21-Juli-2014 kl. 14:22 |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |