bQvle skrev:
desuden gør du lidt det samme ved at sige "Fodbold, og så går grænsen også der"
|
nu er udbudet jo næsten ens for præcis de samme programmer du ikke vil se er jo også på Sky, bare i en engelsk version.. så hvorfor vælge Sky når programmerne er de samme?
Er det COPS? det har Sky næsten en seperat kanal der viser det hver dag, præcis som Kanal5 i Danmark viser CSI hver dag, ikke just varieret program udvalg..
ja, vi har alle forskellige ønsker om tv, men latterlige syntes jeg ikke de danskere udbydere af tv kanaler er.. de har jo det til fælles at de tekster de programmer som Sky sender som eksempel.
De har programmerne på eget sprog, altså dansk,norsk, svensk osv..
Jeg nævner fodbold og grænsen går der (foldbold er jo ikke sprog afhængigt
), fordi det jo egentlig er det som mange der vælger sky, går efter..er grunden en anden, kan det så være en anden etnisk baggrund og man bor i danmark, da Engelsk tv også byder på en bredere program flade til dem der.. Men igen, gør det vores tv udvalg latterligt?
Jeg ser da en del TVTotal på Pro7, men siger da ikke at Aloha på TV2 er det dårligere eller latterligt? det må folk, som du siger, selv afgøre.. eller jeg vælger ikke Sky i Tyskland fordi danske udbydere er ringere og latterlige..
Smagen er forskellig og vi har en holdning, men holdning uden begrundelse, det må være latterligt..
Du giver udtryk for hvor du er utilfreds, det er jo så retfærdiggjort og begrundet..