recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viasat - hvad skal jeg være obs på?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketViasat - hvad skal jeg være obs på?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Delling Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2007 kl. 22:13
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Edit Pioneeren kan iøvrigt afspille jvnf pioneers hjemmeside afspille MP3 filer

plays

dual layer

• DVD+R, DVD+RW, DVD+R double layer
  • DVD-RAM
  • CD, SVCD, VCD, CD-R, CD-RW
  • MP3, WMA, JPEG, DivX

records

• DVD-R, DVD-RW, DVD-R dual-layer
  • DVD+R, DVD+RW, DVD+R double layer
  • Ja, 4700 er over vores budget. Tror du ikke ovenstående bare betyder at den kan afspille mp3 fra cd´er?

Panasonic DIGA DMR-EH65 (250 GB)

Produkt: 
    Panasonic DIGA DMR-EH65

Kombineret enhed: 
    DVD-optager/ HDD-optager med tvtuner

DVD: 
    DVD-optager
    CD / CD-R / CD-RW / DVD / DVD+R / DVD+RW / DVD-R / DVD-RAM / DVD-RW / Video-cd / DVD+R / DVD+R DL / DVD+RW / DVD-R / DVD-R DL / DVD-RAM / DVD-RW

DVD-egenskaber: 
    MP3

Ekstra DVD egenskaber:  JPEG foto afspilning

MP3 Compatible:  Ja

På hifipriser står der f.eks ovenstående om en pana optager, er det ikke det samme?

Ps. er det forresten en Norsk Skovkat i dit avatar?

Til top
    rhsin Se dropdown menu
    Guld medlem
    Guld medlem
    recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
    Sted: Århus
    Point: 5990
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2007 kl. 22:30

Oprindeligt skrevet af Delling Delling skrev:

•  På hifipriser står der f.eks ovenstående om en pana optager, er det ikke det samme?

Ps. er det forresten en Norsk Skovkat i dit avatar?

• Jo den afspiller nok mp3 via cd eller dvd medie... men der kan dælme osse være mange mp3filer på en dvd skive  men DMR-EH65 er sikkert et godt valg som optager når du osse vælger pana tvet. det tror jeg ikke du bliver skuffet over

Det er vores Maine Coon hankat (han er 3 år vejer 8 kg og omkring 40cm høj når han sidder) jeg har i min avatar...  har 3 maine coon katte... dejlige store monsterkatte der lige kigger over bordkanten uden at strække sig synderligt meget hvis de får lyst  og bider og kradser ret hårdt hvis man får fingrene i maskineriet

Mvh

René
    Til top
    Delling Se dropdown menu
    Junior bruger
    Junior bruger

Oprettet: 18-Januar-2007
    Sted: Denmark
    Point: 20
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2007 kl. 22:43

Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Det er vores Maine Coon hankat (han er 3 år vejer 8 kg og omkring 40cm høj når han sidder) jeg har i min avatar...  har 3 maine coon katte... dejlige store monsterkatte der lige kigger over bordkanten uden at strække sig synderligt meget hvis de får lyst  og bider og kradser ret hårdt hvis man får fingrene i maskineriet

Ja, men ville være smart hvis de kunne ligges ind! Ved du om man kan tilslutte eksterne højtalere til?

Dejlige katte, har selv haft en Norsk Skovkat, men han blev desværre påkørt her for 3 uger siden og et for kompliceret brud til de ville anbefale at bruge de 12.000 på som en operation ville koste...  Venter her til efteråret, så skal vi have kat igen!

Til top
    rhsin Se dropdown menu
    Guld medlem
    Guld medlem
    recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
    Sted: Århus
    Point: 5990
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2007 kl. 08:25
    Oprindeligt skrevet af Delling Delling skrev:

Ja, men ville være smart hvis de kunne ligges ind! Ved du om man kan tilslutte eksterne højtalere til?

Dejlige katte, har selv haft en Norsk Skovkat, men han blev desværre påkørt her for 3 uger siden og et for kompliceret brud til de ville anbefale at bruge de 12.000 på som en operation ville koste...  Venter her til efteråret, så skal vi have kat igen!

Jeg ved desværre ikke hvad terminaler der er på sådan en skærm, men det skulle undre mig hvis ikke man som minimum kan får et audio signal ud som du kan køre over i et seperat surround anlæg.

Jeg kan ihvertfald godt anbefale Maine coon katte hvis i kan lide den størrelse kat, de er kendetegnet som "den blide kæmpe" og de er meget sociale og "snakker" meget.. og har flere underholdene features så som at drikke vand med poterne.

Hankattene kan normalt veje op til 12 kg uden på nogen måde at virke "fede", og det er underholdene når der er gæster når først de ser deres klør og tænder så bliver de lidt mere forsigtige   de vokser iøvrigt indtil de er ca. 4 år... men koster også mellem 1500 - 2500,- kr hvis man vil have en med stamtavle kig evt her for mere info om dem (vis evt det link til din kæreste så er hun solgt , min kone skulle bare lige have 1..... nu har vi 3.. hvoraf en af dem er eget opdræt, men det er slut nu da de alle er neutraliseret.. nok katte sagde far )

Redigeret af rhsin - 11-April-2007 kl. 08:33
    Mvh

René
    Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu