|
Viasat opsigelse |
Besvar |
Forfatter | |
Pioneer540
Super bruger Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Januar-2013 kl. 09:14 |
Hej
Jeg har opsagt mit Viasat-abonnement og fået bekræftigelse. Brevet er blevet væk så er der en der kan skrive adressen hvor man skal sende sit kort hen? Jeg sender det som pakke for at være sikker på det kommer frem
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10451 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ring dog til Viasat eller se det på deres hjemmeside.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
PerGew
Bruger Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Rødovre,Denmark Status: Offline Point: 232 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som der står i den mail jeg har modtaget fra dem :
Du skal sende vores tv-kort retur til Viasat A/S, Postbox 4050, 1026 København K.
|
|
Pioneer540
Super bruger Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Funktioner
Tak(0)
|
Svar til fltk: Jeg er lige så skeptisk overfor dem som mange andre, derfor ville jeg gerne have det bekræftet af en herinde. Dit indlæg er ubrugeligt!
Redigeret af Pioneer540 - 31-Januar-2013 kl. 12:12 |
|
Pioneer540
Super bruger Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for det
|
|
Dotman
Bruger Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan har du opsagt, har skrevet en mail til dem den anden dag og har intet hørt fra dem.
Synes også det er frækt at man har 3 mdr. opsigelse, når alle andre har 1 mdr. Så er det også noget svineri at man ikke får refunderet resten af ens halvårlig kortgebyr, tror desværre at jeg kommer til at betale nye 6 mdr. fordi den sidste måned i min 3 mdr. opsigelse, går ind i en ny halvårlig periode :-(
|
|
Pioneer540
Super bruger Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Funktioner
Tak(0)
|
De gange jeg har sagt op har jeg faxet til dem og skrevet kvittering ud på faxen - virker hver gang. Har oplevet at mails bouncer tilbage som om deres postkasse er i uorden...... Nu er det helt slut for mit vedkommende! Mit abonnement udløber idag og mit kortgebyr i næste uge så det er timet! Jeg havde godt nok kun 1 mdr opsigelse her på det sidste abonnement fordi det er tegnet efter 1/1-12, dit er nok efter de gamle vilkår.
Redigeret af Pioneer540 - 31-Januar-2013 kl. 14:10 |
|
PerGew
Bruger Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Rødovre,Denmark Status: Offline Point: 232 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ringede til deres kundeservice.
De sagde at jeg blot skulle sende en mail, som de så ville tage sig af.
Jeg sendte en mail og fik et svar retur om at de havde modtaget mailen og at de ville tage sig af den indenfor 3 hverdage.
Og ganske rigtigt - 3 dage senere kom der en mail hvori de bekræftede min opsigelse.
Let og smertefrit
|
|
Pioneer540
Super bruger Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også på et tidspunkt læst at de ville forbedre deres kundeservice og det tyder på at de så har gjort det i løbet af 2012. Jeg valgte bare fax-løsningen fordi den har virket tidligere.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |