|
Vinyl vs. CD ? |
Besvar | Side <12345 9> |
Forfatter | ||||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Mange behandlede også CD'erne som var det kasettebånd: Efter afspilningen, fik de blot lov til at blive smidt direkte på bordet, istedet for at ryge i hylstret.
|
||||
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Den blev da vist ikke rigtigt til noget? Har kun HØRT om den - aldrig set ELLER hørt den.
|
||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja - man vil ikke kunne høre det
|
||||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg ved et, lytter selv til plader, især klassisk.
Men når man nu har en plade hvor det lige knitre inden musikken starter og derefter kun den fineste musik, så er det jo som knitren bare lige meddeler "hey nu kører vi en plade, vent på den dejlige musik".
Kunne være man skulle lave en knitre-intro på cd´ere .
|
||||
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
|||
HAHA!! Mindes, der en gang var en gruppe, som indspillede en LP - husker desværre ikke titlen på den, men de sang et sted på den: "Nu er der kommet et hak i min plade-et hak i min plade-et hak i min plade, osv. Det endte med, at mange returnerede deres nye, fine plade i den tro, at den var ødelagt! Det var den bare ikke, det lød bare livagtigt.
|
||||
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Du kunne også kaste pengene efter denne her: http://www.dba.dk/pladespiller-denon-dp47f/id-85935751/
kr. 2.200,- er en okay pris for en rigtig god pladespiller.
Med ny pickup (hvilket er svært at bevise).
|
||||
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
|||
På med klavermusik - så kan det fortælle, hvordan grammofonen spiller.......
|
||||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Den blev da vist ikke rigtigt til noget? Har kun HØRT om den - aldrig set ELLER hørt den. Lever i bedste velgående, priserne starter dog ved ca. 40000 kr. og stopper ved ca. 55000 kr. http://www.elpj.com/build/order.php
|
||||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
madass32
Bruger Oprettet: 10-Februar-2008 Status: Offline Point: 198 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Helt ærlig hvis man ikke har hørt en Venyl før så start med REGA RP1 eller 3 måske en project. fine pladespillere, hvis man bliver glad for det kan man jo så starte med at opgradere, RIAA, Pick-up eller pladespiller.
Er meget tilfreds med min REGA RP1 på Yamaha RX-V1600. Når jeg vil opgradere kommer der en RIAA og så en dag en Pick-up
|
||||
LG 55C7, Primare SPA22, ELAC 403, Raumfeld, Project carbon pladespiller.
|
||||
Besvar | Side <12345 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |