|
Virus på iPhone? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hmm jeg får den også nu på min 5s.
Jeg har kun oplevet det på recordere.dk indtil videre
|
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
Chrizzy ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
|
Nej det er jeg godt klar over der ikke gør. Men det virker som om at jeg kan fremprovokere den popup med det virus når jeg går ind på sider der skal logges ind på. Fx recordere forum og golfwrx forum osv. Så kommer den.
Nej har ikke 9.3.3 endnu men det fjerner vel ikke virus at opdatere nu? |
||
![]() |
||
Chrizzy ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
|
Så må vi kan håbe at siderne snart bliver renset, for det er da sygt irriterende det her. Så jeg har altså ikke fået virus på iPhone? |
||
![]() |
||
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
|
nej du har ikke virus på din Iphone.
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|
hvor Hummelmose & Co. gerne vil have info til at blokere? Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
|
Men bare underligt at begge sider giver mig den popup og begge startede med det i dag. Men måske bare et tilfælde.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Nej men fremtidigt. Indtil nu var det kun Android der var inficeret, og nu din iPhone. Tyder på en sw update vil gavne. |
||
![]() |
||
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
|
for fa*** Kampus, stop nu dig selv, der er IKKE virus på den Iphone.
Chrizzy: gå ind i indstillinger -> safari -> ryd historie og webstedsdata
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Jamen så forlader jeg da jer hyggelige mennesker, jeg har andet at bruge min tid på
![]() |
||
![]() |
||
|
Kampus. Som jeg forstår det så er min telefon ikke med virus alligevel.
Mulle det har jeg gjort to gange men der kommer stadig popups med TILLYKKE DU HAR VUNDET. Men hvis du siger jeg ikke har virus så er jeg mere rolig. |
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
|
Det hjalp i mit tilfælde, takker
![]() |
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
|
Jeg har slettet de data flere gange nu og det hjælper stadig ikke. Skide irriterende!!!
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |