recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Virus på iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Virus på iPhone?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3728
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 12:57
hmm jeg får den også nu på min 5s.
Jeg har kun oplevet det på recordere.dk indtil videre
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 17-Juli-2009
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 12:58
Nej det er jeg godt klar over der ikke gør. Men det virker som om at jeg kan fremprovokere den popup med det virus når jeg går ind på sider der skal logges ind på. Fx recordere forum og golfwrx forum osv. Så kommer den.

Nej har ikke 9.3.3 endnu men det fjerner vel ikke virus at opdatere nu?
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 13:03
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

du har ikke fået virus på din Iphone, det er den hjemmeside du besøger der er blevet inficeret.
Når siden er blevet renset kommer disse pop ups ikke mere.
på Iphone kan der ikke ske noget ved at klikke på de sms links, det er kun på android.

Så må vi kan håbe at siderne snart bliver renset, for det er da sygt irriterende det her. Så jeg har altså ikke fået virus på iPhone?
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2013
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 13:08
nej du har ikke virus på din Iphone.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 13:12
Oprindeligt skrevet af Chrizzy Chrizzy skrev:

du har ikke fået virus på din Iphone, det er den hjemmeside du besøger der er blevet inficeret.
Når siden er blevet renset kommer disse pop ups ikke mere.
på Iphone kan der ikke ske noget ved at klikke på de sms links, det er kun på android.

Så må vi kan håbe at siderne snart bliver renset, for det er da sygt irriterende det her. Så jeg har altså ikke fået virus på iPhone?
Er det ikke samme problem som her:

hvor Hummelmose & Co. gerne vil have info til at blokere?

Mvh. JørgenT
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 13:12
Men bare underligt at begge sider giver mig den popup og begge startede med det i dag. Men måske bare et tilfælde.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 13:19
Oprindeligt skrevet af Chrizzy Chrizzy skrev:

Nej det er jeg godt klar over der ikke gør. Men det virker som om at jeg kan fremprovokere den popup med det virus når jeg går ind på sider der skal logges ind på. Fx recordere forum og golfwrx forum osv. Så kommer den.

Nej har ikke 9.3.3 endnu men det fjerner vel ikke virus at opdatere nu?

Nej men fremtidigt. Indtil nu var det kun Android der var inficeret, og nu din iPhone. Tyder på en sw update vil gavne.
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2013
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 13:44
for fa*** Kampus, stop nu dig selv, der er IKKE virus på den Iphone.

Chrizzy: gå ind i indstillinger -> safari -> ryd historie og webstedsdata
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 13:58
Jamen så forlader jeg da jer hyggelige mennesker, jeg har andet at bruge min tid på
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 14:02
Kampus. Som jeg forstår det så er min telefon ikke med virus alligevel.

Mulle det har jeg gjort to gange men der kommer stadig popups med TILLYKKE DU HAR VUNDET. Men hvis du siger jeg ikke har virus så er jeg mere rolig.
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 3728
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 14:41

for fa*** Kampus, stop nu dig selv, der er IKKE virus på den Iphone.

Chrizzy: gå ind i indstillinger -> safari -> ryd historie og webstedsdata

Det hjalp i mit tilfælde, takkerBig smile
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 14:47
Jeg har slettet de data flere gange nu og det hjælper stadig ikke. Skide irriterende!!!
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu