|
Vis os dit wallmount til Samsung F8005 |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |||
larsen_mgeic
Guld medlem Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har en plan om at jeg skal bruge det til min LG 50" plasma.. forhåbentlig kan kabler føres rundt på trods af det tynde beslag, men jeg må ærligt indrømme at det kan være svært at vurdere. Får først sat det hele op I løbet af weekenden. Men det ser godt ud det du har fået skruet op der!
|
|||
Melhakker
Ny bruger Oprettet: 06-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvorfor passede det ikke sammen? kan det slet ikke passe til F/H7005 serien?
|
|||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan man stadig betjene USB stik og hvad der ellers måtte være af eksterne tilslutninger ?
|
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
Dakota
Ny bruger Oprettet: 04-Oktober-2011 Sted: København Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu er det jo længe siden, men så vidt jeg husker var "gevindet" på afstandsringene forkert størrelse og passede ikke ind i de huller, der sidder på tv'et.
Det er lidt svært, pga. den måde F8005 er opbygget på, hvor tilslutningerne sidder inde i en "fordybning" bag på tv'et. Det kan lade sig gøre, hvis man lige vipper det lidt ud, men jeg vil ikke mene det er synderlig nemt.
|
|||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |