recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vrøvl med hifi klubben
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVrøvl med hifi klubben

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2009 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af Sandal Sandal skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Det kan vi da ikke blive uenige om?

Selvfølgelig kan vi det

Man må forstå, at der er nogle specielle beskyttelseshensyn ved fjernsalg (handel over internettet), hvorfor det ikke altid er fordelagtigt at forhandle produkter online. EU er bestemt at der skal være en fortrydelsesret ved fjernsalg, så hvis man som forhandler ønsker at sælge produkter online, så man man indrette sig på disse regler. Det betyder, at man må indberegne en risiko i sine salgspriser, så man har råd til, at forbrugeren benytter sin fortrydelsesret.

Ja men det mindste man da burde kunne forlange er da at man lige venter med at smide emballagen væk til man har fundet ud af om man vil beholde varen. Alt andet vil da være urimeligt, lov eller ej

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2009 kl. 10:44
Oprindeligt skrevet af enand enand skrev:

Er jeg den eneste der har bemærket, at rysz tilsyneladende har løst problemet. Godt nok med en CD uden original emballage... - eller hvad?

Mvh.

Det plejer de ogaå at være gode til

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
LGR01 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Oktober-2004
Point: 546
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2009 kl. 11:38
Oprindeligt skrevet af enand enand skrev:

Er jeg den eneste der har bemærket, at rysz tilsyneladende har løst problemet. Godt nok med en CD uden original emballage... - eller hvad?

Mvh.

Der er da kun foreslået en løsning?
Leif
Til top
enand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2006
Point: 819
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2009 kl. 22:22

Nåhr ja - dumme mig. Så lad os snakke videre om det andet.

MVH.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu