|
vt30 55 med MEGA BURN IN!! hjælp |
Besvar | Side <12345 11> |
Forfatter | ||
jepper2500
Junior bruger Oprettet: 22-Oktober-2012 Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg kører med prof 1. ja så hurigt går mit Retention slet ikke væk. den rette tekst på den rigtige baggrund brænder sig nærmest fast på 2 sek
|
||
jepper2500
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg er godt klar over burn in ikke kommer natten over, men det er trods alt kommet alligevel. og der er forsat logoer der brænder sig fast på trods af tvet har kørt næsten et år så følsomt er det altså. som sagt 30 sek i menuen kan tage 2 uger og forsvinde?? det skal lige siges jeg har kørt burn in wash i 3-4 måneder- altså mange 100 timer. det hjælper på ingen måde!!
Redigeret af jepper2500 - 23-Oktober-2012 kl. 09:20 |
||
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mon ikke det netop er hans problem (med armen) og Proshop's problem med afhentningen
Jaja jeg kunne ikke lade være. BS |
||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er skuffende at de nye modeller er så følsomme over for retention/burn-in. Jeg har en VT 50 55" og der skal jeg også være på tæerne selv 4 mdr. efter købet - havde ikke købt det hvis jeg vidste hvad jeg ved idag. Jeg har heldigvis ikke fået burn-in endnu men er ikke i tvivl om at det snildt kan ske hvis man blot er lidt "tankeløs" såsom at se f.eks. 6 HD i længere tid. Der er seriøs retention blot efter 15 min på den kanal - sjovt nok som en af de få logoer....
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du prøvet at ringe til Panasonic, som jeg skrev?
|
||
jepper2500
Funktioner
Tak(0)
|
|
hehe ja den er go med jer:) jeg ringer til elektronik centret nu og fortæller dem de må sende 2 mænd.
|
||
jepper2500
Funktioner
Tak(0)
|
|
dem ringer jeg til først så:) havde bare opfattelsen af at de intet ville ha med den slags og gøre:)
|
||
jepper2500
Funktioner
Tak(0)
|
|
ifølge panasonic.dk er elektronik centret også deres service partner så jeg regner da med det hele skal gå gennem dem?? ret mig endelig hvis jeg tar fejl
|
||
jepper2500
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg slås også lidt med 6´ logeet, men tv2 er ny værst. dog kan det somme tider være svært og spotte da de forskellige logoer dukker frem ved forskellige baggrunds farver.
|
||
jepper2500
Funktioner
Tak(0)
|
|
sikke en masse beskeder jeg for har lige snakket med panas service center/hotline og de kan på ingen måde hjælpe. de sender mig videre til pro shop.
|
||
karula
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg købte et Pioneer TV, hvor der var skygger på via nettet, og der var ikke noget at gøre med evt.
ombytning, - så nu handler jeg ved den lokale Tv forhandler, hvor man er kendt og kan gå direkte til dem
hvis der er noget galt, det man sparer på nettet er hurtigt sat til hvis man får vrøvl med produktet.
Bare min mening, af skade bliver man klog.
|
||
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
||
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Køb pana hos. aut. pana centre og endda få gratig ekstra ½ års garanti
Winerbrød køber man hos en bager og ikke hos en slagter...fes den ind ?
|
||
Besvar | Side <12345 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |