|
|
Besvar ![]() |
Side <1 12131415> |
Forfatter | |
Vatos ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-December-2006 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Er der kommet flere med erfaringer med denne boks?
Jeg overvejer den kontra IPbox 9000
|
|
![]() |
|
Praun ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Ok tak for rigtig god info! Hvis du har lyst til at eksperimentere lidt... ![]() Har man mulighed for at vælge at se en kanal på hdmi udgang og en anden på f.eks scart? Redigeret af Praun - 30-Januar-2010 kl. 22:06 |
|
Hilsen Peter
|
|
![]() |
|
sapi100 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2007 Status: Offline Point: 186 |
![]() |
Jeg kører cccam,fordi jeg har også et cryptoworks kort,så slipper jeg for ci moduler
Den kan kører både som server og client.Men conax skulle være indbygget fra starten.Mange plugins fra DM kører på Vu+.
Jeg testet lidt recording.4 HD kanaler fra samme TP uden problemer.Kanalskift meget hurtig selvom kanaler er kodet.
Stream virker også fint,En kanal på tv og en anden kanal på PC fra samme TP,fordi jeg har kun en lnb indtil videre.Selvfølgelig hvis du har flere lnb´er kan du skifte også til andre TP.
Jeg kører original image plus cccam.
Redigeret af sapi100 - 30-Januar-2010 kl. 20:27 |
|
|
|
![]() |
|
Praun ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Det lyder jo super! Så er spørgsmålet jo bare hvor længe det holder, man hører jo en masse rygter... ![]() Bruger du så cccam eller lign. sammen med dit cd kort? Ved du om alle emu'er som virker med enigma2 på f.eks dm800 også virker på vu+ |
|
Hilsen Peter
|
|
![]() |
|
sapi100 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2007 Status: Offline Point: 186 |
![]() |
@Praun
Kan man godt.Kortet er ikke parret med modtageren.
Men mange CAM moduler kan ikke klare symbolrate på 300000.
På min VU+ Duo jeg bruger kortlæser,den virker 100%.
Jeg har prøvet med 2 Cam moduler (ver 4 og Diablo) hvor ikke noget ad dem kunne klare symbolrate på 30000,men de andre HD kanaler virker fint.
|
|
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
@Praun
Ja.. jeg bruger Enigma2 på Fortis boks lige nu.. e2 på min boks er bare ikke færdig så HD kanaler "hicker" for meget.
Men svaret er: JA
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg vil da godt lige høre om det stadig er muligt at se cd's HD kanaler på en ikke godkendt box eller om de har lavet den samme svinestreg som viasat og parret deres kort til deres lorte boxe...?
Ellers kan jeg desværre ikke se nogen fidus i at købe denne box ![]() |
|
Hilsen Peter
|
|
![]() |
|
mandarinen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Ja - var ikke helt sikker på om vi måtte henvise til forhandlere her i forumet.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Er det her , du mener? det er korrekt, desværre ikke på lager før måske starten af februar, som flere udenlandske forhandlere også skriver.
men du har nok ret, ødelægges boksen af en timebomb , så er det nok fornuftigt at have en DK forhandler i baghånden.
Redigeret af pendec - 28-Januar-2010 kl. 22:54 |
|
![]() |
|
mandarinen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Antager at du har set prisen på kr. 3300 på udenlandsk hjemmeside? Den sælgers også i DK for kr. 3500,-, så prisforskellen er i min optik så lille at det trods alt er nemmere at handle med en DK forhandler.
|
|
![]() |
|
![]() |
ikke for at nedgøre funktionaliteten.. men Abcom IPBOX har multiroom funktion, som gør at en IP9000 kan streame til andre bokse som står i andre værelser, så de fungerer som client ELLER du gør det via VLC som også understøttes.
men funktionen har været der i flere år, hvis ikke mange :-) og smart er det...
måske skulle man se nærmere på den.. 3300,- + fragt er jo en fin pris...
Redigeret af pendec - 28-Januar-2010 kl. 21:47 |
|
![]() |
|
![]() |
Glæd dig.Jeg er meget glad for det.Du kan styre boxen fra computer via web.Og du kan se TV på op til 3 computer.For mig er vigtigt at den køre stabilt og de kanaler jeg vil se kører.Den kan mange ting,jeg er glad for at man kan hente mange ting direkt fra netet uden computer.Senere kommer wifi driver også til den.Og der er læsbare undertekster også på HD kanaler.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 12131415> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |