|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||||
såhh.. valgte jeg Pioneer'en!!!
Har I da helt glemt hvad den kan? Vil også mene at den er 20-21k værd
![]() |
||||||
![]() |
||||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|||||
igen dit valg
havde helt sikkert valgt en pio har set den nye samsung og nej tak |
||||||
![]() |
||||||
Exta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Status: Offline Point: 124 |
![]() |
|||||
Mange tak for svarende. Men med det prisfald så tror jeg at jeg beholder det, trods det er super uhandy at flytte rundt med. Har også lidt svært ved at vende mig til tanke om at få noget mindre :D
|
||||||
Pioneer Krp-600A.
Pioneer vsx-lx51 eAR 202 REF ps3 Slim 120gb Samsung hd boks Vienna Acoustics Haydn Grand Paradigm KEF |
||||||
![]() |
||||||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7183 |
![]() |
|||||
fornuftigt valg..
Du finder heller ikke et bedre TV lige med det samme. |
||||||
![]() |
||||||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|||||
![]() |
||||||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||||||
![]() |
||||||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|||||
|
||||||
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||||||
![]() |
||||||
Exta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Status: Offline Point: 124 |
![]() |
|||||
Firebird. Sjovt at du siger det med at 50" modellen er bedere end 60". For nu har jeg haft begge modeller (begge A) Og jeg mener at det var lige omvendt. Synes at 50" havde det med at hoppe og hakke ved panoreringer. Hvor mit nuværende har en flydende og perfekt gengivelse. Og det var selvom at jeg brugte 100% de samme indstillinger. Men det er selvfølgelig også en personlig konklusion du kommer med. For det er jo en kendsgerning at Krp modellerne stadig er reference.
|
||||||
Pioneer Krp-600A.
Pioneer vsx-lx51 eAR 202 REF ps3 Slim 120gb Samsung hd boks Vienna Acoustics Haydn Grand Paradigm KEF |
||||||
![]() |
||||||
Sionic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2009 Status: Offline Point: 165 |
![]() |
|||||
Må sige at jeg også undre mig over denne støj? Jeg ser den ikke men det ka' være jeg ikke helt forstår hva' det er jeg ska' se efter...
![]() |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Det er muligt at KRP-600A/M ER bedre end KRP-500A/M, men, det er ikke det jeg har set. |
||||||
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
|
||||||
||||||
![]() |
||||||
voegel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() |
|||||
Den skulle da helst et stykke under i pris af hvad en pana vt20 koster.
Ved godt at pio'en er bedre på et par områder, men ifølge flatpanels test er pana'en altså også bedre på nogle områder.
Og så er der jo usb recording, 3d osv.
|
||||||
Samsung LE46A966
Pioneer VSX-921 Jamo S606 HC3 sæt Popbox V8 D-link DNS-323 nas with funplug D-link dir-655 XTREME N router Ubuntu 9.10 64bit, Intel Core 2 Duo 2.2Ghz, 2GB DDR2 RAM, 6 TB |
||||||
![]() |
||||||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
|||||
http://www.ppradio.dk/panasonic/billed/plasma-2010/full-hd-1080p.html
|
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |