recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vurdering af Pioneer krp-600a
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVurdering af Pioneer krp-600a

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
ZuluKongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Marts-2007
Status: Offline
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2010 kl. 12:21
Det bliver ofte svært at vudere prisen på en brugt skærm eller hifi, specielt når brugsværdien overgår den økomomiske værdi.

Ingen tvivl om at pioneer skærmen er rigtig rigtig god og på mange punkter er en 1'er. Derfor er det svært at finde den rigtige brugtpris dels pga en høj nypris men også fordi man kan købe en ny som er næsten lige så god.

Det vil sige som jeg ser det, Pioneeren har nogle steder hvor den sikkert er bedst hvor den panasonic har nogle steder hvor den er bedst.  Panasonic er 5" større og kommer sikkert til at falde i pris kort efter introduktion.

Der er ofte svært at sælge topudstyr brugt da mange sikkert vil vælge nyt som ikke måske er helt i samme klasse men stadig 90-95% til samme pris eller mindre.

Det bliver altså heller ikke nemmere af at et helt forum skal blive enige om en pris Wink. Mit forslag er find din pris, så skal en evt køber nok kontakte dig og i vil sikkert finde den rigtige pris sammen.

vh. zk.

ps: håber du får solgt til en fornuftig pris til en der vil værdsætte skærmens mange kvaliteter.

Redigeret af ZuluKongen - 30-August-2010 kl. 12:24
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2010 kl. 14:45
Køb et nyt TV om et par år og smid Pioen ind i soveværelset til den tid...
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Sionic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Juni-2009
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2010 kl. 19:41
Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Oprindeligt skrevet af Sionic Sionic skrev:

Må sige at jeg også undre mig over denne støj? Jeg ser den ikke men det ka' være jeg ikke helt forstår hva' det er jeg ska' se efter...
Det er jo fint. Hvor tæt sidder du ved skærmen?

Det varierer. Vi har Ekornes stressless stole og de er jo mobile, så det ka' godt være tættere på end 2.5 meter... Iøvrigt har jeg set KRP-600A'eren i en butik der havde et meget uroligt billed med støj. Men man skulle stå ret tæt på for at se det. Det har min skærm heldigvis ikke.
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2010 kl. 22:56

Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Må sige at jeg også undre mig over denne støj? Jeg ser den ikke men det ka' være jeg ikke helt forstår hva' det er jeg ska' se efter...
Det er jo fint. Hvor tæt sidder du ved skærmen?

Det varierer. Vi har Ekornes stressless stole og de er jo mobile, så det ka' godt være tættere på end 2.5 meter... Iøvrigt har jeg set KRP-600A'eren i en butik der havde et meget uroligt billed med støj. Men man skulle stå ret tæt på for at se det. Det har min skærm heldigvis ikke.
Det har min skærm heller ikke, men, den har panelfejl, og bliver repareret hjemme i min stue i morgen. Den får nyt panel og indmad, og bliver straks hængt op på væggen og testet. Smile
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu