Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Splat-
Ny bruger
Oprettet: 05-Oktober-2010
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 16
|
Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 17:06 |
men har ringet og snakket med dem så de ville lige kigge på sagen igen, så de for lige en chance mere inde jeg hidser mig op
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 17:10 |
Du kan bare be' dem om at læse herinde. 6000 kr er værdien af dit TV
|
 |
RuzzFrog
Bruger
Oprettet: 11-September-2007
Sted: Søborg
Point: 230
|
Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 17:23 |
2600,- bliver det endelige, må du meget gerne skrive hvem selskabet er.
Skal nemlig snart selv have fundet et forsikringsselskab.
/Thomas
|
 |
Splat-
Ny bruger
|
Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 17:38 |
tryg
det bedste er at da jeg i sin tid lavet forsikringen, ville jeg være sikker på den dækket alt mit elektroniske udstyr da jeg har mere end gennemsnit børnefamilie har, så fik forhøjet mit indbo og derved også større præmie ydelse (det havde jeg det fint med så var jeg sikkeret)
i starten af 2010 fik de fleste kunder med tryg familie forsikring forhøjet deres præmie (500 kr mener jeg), grundet at flere og flere familier i DK fik mere mere elektroniske udstyr, så ringet nartuligvis jeg ind og brokket mig, men til ingen verdens nytte.
idag står jeg så og har brug for dem og så kommer de med 2600 kr det kan jeg jo hverken komme frem,tilbage, hop,skide eller slå på tromme for
Redigeret af Splat- - 06-Oktober-2010 kl. 16:31
|
 |
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
|
Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 17:53 |
Splat-.
Hvis Tryg fastholder at de kun vil give dig kr. 2.600,-, for din Pioneer, så fasthold dem i, at du skal holdes skadesløs og du derfor forlanger at de finder et tilsvarende TV til dig...
M.v.h.
|
 |
Splat-
Ny bruger
|
Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 17:59 |
Henrik B. skrev:
Splat-.
Hvis Tryg fastholder at de kun vil give dig kr. 2.600,-, for din Pioneer, så fasthold dem i, at du skal holdes skadesløs og du derfor forlanger at de finder et tilsvarende TV til dig...
M.v.h. |
ok den skal jeg lige ha i mente, når de ringer tilbage med deres revurdering.
|
 |
kskruger
Guld medlem
Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 3498
|
Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 18:03 |
Splat- skrev:
tryg
det bedste er at da jeg i sin tid lavet forsikringen, ville jeg være sikker på den dækket alt mit elektroniske udstyr da jeg har mere end gennemsnit børnefamilie har, så fik forhøjet mit indbo og derved også større præmie ydelse (det havde jeg det fint med så var jeg sikkeret)
i starten af 2010 fik de fleste kunder med tryg familie forsikring forhøjet deres præmie (500 kr mener jeg), grundet at flere og flere familier i DK fik mere mere elektroniske udstyr, så ringet nartuligvis jeg ind og brokket mig, men til ingen verdens nytte.
idag står jeg så og har brug for dem og så kommer de med 2600 kr det kan jeg jo hverken komme frem,tilbage, hop,skide eller slå på tomme for
|
Det kommer ikke bag på mig, at de her "elektroniske forsikringer" fra de store selskaber Tryg, Alka osv...ikke er en dadel værd. Som altid med forsikringsselskaber, så er der altid forbehold og undtagelser, hvilket gør at man hurtigt kan sidde med en lang næse, som du nu gør. Derfor tror jeg ikke du får mere end de 2600,- som du allerede er blevet tilbudt. Men det skader jo ikke, at gøre dem opmærksom på, at du ikke kan købe noget tv til den pris de har givet dig, derudover - så må de forklare sig, hvordan de er kommet frem til det lav beløb de vil gi dig.
|
 |
Splat-
Ny bruger
|
Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 18:21 |
kskruger skrev:
Splat- skrev:
tryg
idag står jeg så og har brug for dem og så kommer de med 2600 kr det kan jeg jo hverken komme frem,tilbage, hop,skide eller slå på tomme for
|
Det kommer ikke bag på mig, at de her "elektroniske forsikringer" fra de store selskaber Tryg, Alka osv...ikke er en dadel værd. Som altid med forsikringsselskaber, så er der altid forbehold og undtagelser, hvilket gør at man hurtigt kan sidde med en lang næse, som du nu gør. Derfor tror jeg ikke du får mere end de 2600,- som du allerede er blevet tilbudt. Men det skader jo ikke, at gøre dem opmærksom på, at du ikke kan købe noget tv til den pris de har givet dig, derudover - så må de forklare sig, hvordan de er kommet frem til det lav beløb de vil gi dig. |
et nyt tilsvarende koster 4000 kr (i deres verden) og pga mit pioneer er 4 år vil de kun gi 65% af prisen de mener det er værd så derfor 2600 kr -- deres regnestykke men at sige hva prisen er idag også samtidig kun give 65% af prisen lyder helt skævt i min verden  det ville være mere logisk hvis de sagde 65% af prisen i 2006 eller hva prisen ville være idag for en tilsvarende skærm
|
 |
Bruger udmeldt 38
--
|
Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 18:31 |
Splat- skrev:
et nyt tilsvarende koster 4000 kr (i deres verden) og pga mit pioneer er 4 år vil de kun gi 65% af prisen de mener det er værd
så derfor 2600 kr
--
deres regnestykke men at sige hva prisen er idag også samtidig kun give 65% af prisen lyder helt skævt i min verden 
det ville være mere logisk hvis de sagde 65% af prisen i 2006 eller hva prisen ville være idag for en tilsvarende skærm
|
Du kan så fortælle de "kloge" hoveder hos Tryg, at en fladskærm som svarer i billedkvalitet - og features - til dit gamle Pioneer, vil være en Panasonic TX-P42G20. Det koster typisk 6.000,-
65% af det, er så 3.900,-
Så Tryg skal bare klappe kaje, og se at ryste op med nogle penge!
M.v.h.
|
 |
kskruger
Guld medlem
|
Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 18:39 |
Splat- skrev:
kskruger skrev:
Splat- skrev:
tryg
|
Det kommer ikke bag på mig, at de her "elektroniske forsikringer" fra de store selskaber Tryg, Alka osv...ikke er en dadel værd. Som altid med forsikringsselskaber, så er der altid forbehold og undtagelser, hvilket gør at man hurtigt kan sidde med en lang næse, som du nu gør. Derfor tror jeg ikke du får mere end de 2600,- som du allerede er blevet tilbudt. Men det skader jo ikke, at gøre dem opmærksom på, at du ikke kan købe noget tv til den pris de har givet dig, derudover - så må de forklare sig, hvordan de er kommet frem til det lav beløb de vil gi dig. |
et nyt tilsvarende koster 4000 kr (i deres verden) og pga mit pioneer er 4 år vil de kun gi 65% af prisen de mener det er værd
så derfor 2600 kr
--
deres regnestykke men at sige hva prisen er idag også samtidig kun give 65% af prisen lyder helt skævt i min verden 
det ville være mere logisk hvis de sagde 65% af prisen i 2006 eller hva prisen ville være idag for en tilsvarende skærm
|
Det er selvfølgelige rigtigt, at man i dag kan købe et Pana 42X20 til under 4000,- kr. Men der må også være forskel på, at du i dag har et high-end produkt (2006) mod at blive tilbudt et lavpris tv. Så det ville jeg klart gøre opmærksom på.
|
 |
Bruger udmeldt 38
--
|
Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 18:47 |
kskruger skrev:
Det er selvfølgelige rigtigt, at man i dag kan købe et Pana 42X20 til under 4000,- kr. Men der må også være forskel på, at du i dag har et high-end produkt (2006) mod at blive tilbudt et lavpris tv. Så det ville jeg klart gøre opmærksom på. |
Ligesom et X20 ikke helt når Pioneer'ens samlede billedkvalitet - der skal man i G20...
M.v.h.
|
 |
kskruger
Guld medlem
|
Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 18:56 |
Henrik B. skrev:
kskruger skrev:
Det er selvfølgelige rigtigt, at man i dag kan købe et Pana 42X20 til under 4000,- kr. Men der må også være forskel på, at du i dag har et high-end produkt (2006) mod at blive tilbudt et lavpris tv. Så det ville jeg klart gøre opmærksom på. |
Ligesom et X20 ikke helt når Pioneer'ens samlede billedkvalitet - der skal man i G20...
M.v.h. |
Tænk hvis de gjorde det samme med biler - f.eks hvis man fik smadret sin Audi A6,......ja du kan få det, der svare til en Fiat Panda - den kan jo det samme, mon ikke der ville blive kæmpe ballede.
Redigeret af kskruger - 05-Oktober-2010 kl. 18:57
|
 |