|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |||
René M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
![]() |
||
Præcis!! For en del år siden blev min bil totalskadet (ikke min skyld) Der var forsikringsselskabet også flabet og kom med et skambud.
Fint sagde jeg, så må I finde en magen til i samme stand til den pris. (bilen var i meget bedre stand end de få der var til salg)
Endte med at jeg fik en del mere, men villle nu hellere have beholdt den..
Gælder der ikke nogenlunde samme "regler" ved elektronik?
|
|||
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E Panasonic SC-HTB520 Panasonic DMR-BCT730EG 500GB Panasonic DMP-BD35 |
|||
![]() |
|||
Benton ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 571 |
![]() |
||
Har været ude for noget lignende for et par mdr. siden. Prøv at læse her: http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=17044&highlight=forsikringssag.
|
|||
Pioneer VSX-921, 5.1 Monitor Audio Silver/Radius 90. Samsung PS50C7705, Netgear WNDR3700, Synology DS211,AppleTV 3, WDTV Live.
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19648 |
![]() |
||
Og så er der alligevel stadigvæk fjernbetjeningen til forskel..... Klaus |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Det var da en god afslutning. Og én trådstarter kan bruge overfor sit forsikringsselskab
![]() |
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
||
Som vi også diskuterede dengang på Flatpanels, så er problemet at det er ikke-sagkyndige som vurderer disse sager, og dermed bliver det en ren sammenligning af specifikationer, som man ikke kan bruge til noget som helst.
Stod jeg selv i samme situation (jeg har også Tryg) så ville der helt klart blive talt med store bogstaver, og mon ikke hjemmesiden i min signatur ville blive nævnt en enkelt gang eller to...
|
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
|||
Splat- ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2010 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 16 |
![]() |
||
det var da dejlige input lige at få med, ihverfald meget brugbart, men lad os se hva deres revurdering bliver til
|
|||
![]() |
|||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
||
Kan de ikke bare købe et af de 2 i den blå avis (hvis du vil være tilfreds med det)?
|
|||
mvh Christian
|
|||
![]() |
|||
bird ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-December-2004 Status: Offline Point: 296 |
![]() |
||
Forstår ikke hvorfor de ikke bare udbetaler. En tilfreds kunde der lægger ca 20.000 årligt i 40 år har også en værdi.
Vi får altid alting dækket, pga de ved, at vi er tilfredse kunder og vi betaler gladeligt DKK 20.000 årligt for 2 biler, hus, ulykke mv og i en ren cost-benefit betragning er det mere rentabelt for dem at udbetale til os, fremfor at nedskrive med procenter osv.
|
|||
![]() |
|||
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
||
Meget interessant tråd, da jeg netop er ved at tegne en "uhelds" og "fejl" tillægsforsikring til min indboforsikring hos... ta da...TRYG.
Hvis de fastholder de 2.600,00 kr. annullerer jeg min tillægsforsikring på stedet.
Mvh. Soko Redigeret af Soko - 06-Oktober-2010 kl. 14:08 |
|||
![]() |
|||
Splat- ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2010 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 16 |
![]() |
||
skal nok vende tilbage lige så snart jeg har hørt fra dem
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
![]() Redigeret af Kampus - 06-Oktober-2010 kl. 14:39 |
|||
![]() |
|||
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
||
Tak for det
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |