|
Wall of Sound And Picture - Atmos bio |
Besvar | Side <12345 41> |
Forfatter | ||
martin_p
Guld medlem Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis jeg havde muligheden for at ombestemme mig, ville jeg gøre det. Jeg ville istedet se om jeg kunne få et sæt stole magen til dem de i biografen i Randers, det er kvalitet!
|
||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har prøvet at sende dig en besked.......uden held. Ved ikke hvad der er galt. Kan du sende mig en om med til nummer. Mvh peter |
||
scantek
Guld medlem Branchemedlem Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 676 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Martin
Hmm, ok det lyder jo ikke godt. Jeg har allerede bestilt stolene - og betalt. Har set dem hos en kammerat, som har dem i sin bio. Her synes jeg ikke at kunne spotte disse problemer dog. En ting er sikkert, til den pris de koster, forventer jeg 100% kvalitet og absolut ingen kompromisser - ellers har de mig i røret efter 2 minutter
Vil meget gerne høre historien, så sender lige mit nummer - og så har jeg noget erfaring skulle jeg til at brokke mig
/michael
|
||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du er da kommet godt i gang! Ser lovende ud. Til tilslutter mig hvad mange andre herinde siger: Det er enhver hjemmebio-mands drøm du er i gang med :)
Så mangler du bare at skifte de små kasser ud, med nogle rigtige højttalere
|
||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
mener du køleskab med slag i?? |
||
martin_p
Guld medlem Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hehe ;) Jonas
|
||
SosFarum
Guld medlem Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jonas - han har jo dårlig plads til samme setup som dig......
|
||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var nu også ment som en joke :) Men 6x4m er da en fed størrelse.. Jeg har 3,10x4,85. Sorry hvis du allerede har svaret på det eller skrevet det, men hvor højt har du tænkt dig at placere lærred fra gulvet? Og hvor højt vil stolerækkerne være oppe?
|
||
scantek
Guld medlem Branchemedlem Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 676 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Rummet er 230 højt, og lærredet bliver 135". så regner med at der kommer ca. 25 cm i toppen og bunden.
Podiet hvor de bagerste stole kommer til at stå, bliver 20 cm høj.
/michael
|
||
scantek
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er der lagt gulvtæppe og dæmpeplader, og jeg er ved at bygge baldakiner rundt i rummet.
Væggen bag lærredet er isoleret med 200mm rockwool.
Jeg har smidt mit kamera væk under flytningen, så har kun min telefon, som ikke rigtigt magter at tage ordentlige billeder nu der er blevet meget mørkt efter gulvtæppet er kommet på.
Låner et kamera i aften så jeg kan få lidt billeder på.
/michael
|
||
scantek
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så fik jeg taget lidt billeder, lige inden gulvet blev dækket af beskyttelses filt, så gulvtæppet ikke bliver ødelagt under loft og baldakin opsætningen i morgen...
Jeg beklager billedkvaliteten, mit kamera har det ikke så godt med lav lysstyrke.
Flere billeder kommer når jeg er kommet igang med loftet.
/michael
|
||
SosFarum
Guld medlem Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ser lækkert ud
|
||
Besvar | Side <12345 41> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |