|
Waoo debat |
Besvar | Side <1 4567> |
Forfatter | ||
Letten
Guld medlem Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det noget du ved noget om? fordi du arbejder hos Waoo eller Nordija? Eller gætter du bare?
|
||
janbau
Super bruger Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så kom Dr 1 endelig i en Hd udgave Må siges lidt lovlig sent Nu da Fodbold Em er godt igang .
Der har været en del kritik af dette på deres Facebook side på det seneste .
|
||
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
||
dvidebaek
Bruger Oprettet: 15-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Waoo er igang med at lave en APP så man kan se Tv via sin Android tablet. Det var hvad de fortalte mig, da jeg havde møde med dem. hvornår App'en bliver frigivet vidste de tilgengæld ikke noget om:-(
|
||
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej.
Hvad er folks generalle erfaringer med Waoo's pakke løsninger. Er kvaliteten på tv signalet godt og uden de store udfald? Min kæreste og jeg skal flytte i hus om et par mdr og derfor overvejer vi at skifte til Waoo, da der er fiber mulighed på vejen
|
||
togo
Bruger Oprettet: 03-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 95 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan kun sige at TV er blevet MEGET bedre efter det hele blev lagt sammen til Waoo! navnet.
Internet er SUPER. Telefon er jeg ikke imponeret af. Men alle TV signaler er i super kvalitet hos mig. Specielt HD kanaler.
|
||
skyking
Super bruger Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Redigeret af skyking - 08-August-2012 kl. 16:11 |
||
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
||
togo
Bruger Oprettet: 03-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 95 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det bedste du kan gøre er at læse deres betingelser på http://waoo.dk/Service/Kundeservice/Vejledninger-og-vilk%C3%A5r eller ring til deres kunde center :-)
|
||
skyking
Super bruger Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Svaret er til UG med X og slange.
Hvorfor føler jeg det bliver op ad bakke ligesom visse andre ting
|
||
|
||
ebben83
Junior bruger Oprettet: 14-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan er hastigheden på de tv-bokse som følger med hos waoo? Har tidligere hørt at de var meget langsomme og havde utroligt dårlig userinterface?
|
||
skyking
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
|
||
Fnulder
Guld medlem Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er blevet tvunget Waoo kunde da jeg lige er flyttet. Kan det virkelig passe jeg ikke kan vælge en TV pakke hos dem hvor jeg har både Tv3+ samt Tv2sport og 6eren?
Ser ud til jeg skal vælge enten eller? :S Det er i Århus så det er NRGi
|
||
skyking
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
|
||
Besvar | Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |