recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo debat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo debat

 Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 22:51
Oprindeligt skrevet af Jubas Jubas skrev:

Det er der ingen planer om.

Er det noget du ved noget om? fordi du arbejder hos Waoo eller Nordija? 

Eller gætter du bare?
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 16:07
Så kom Dr 1 endelig i en Hd udgave Må siges lidt lovlig sent Nu da Fodbold Em er godt igang .
 
Der har været en del kritik af dette på deres Facebook side på det seneste .
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
dvidebaek Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dvidebaek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 14:11
Waoo er igang med at lave en APP så man kan se Tv via sin Android tablet. Det var hvad de fortalte mig, da jeg havde møde med dem. hvornår App'en bliver frigivet vidste de tilgengæld ikke noget om:-(
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2012 kl. 11:54
Hej.
Hvad er folks generalle erfaringer med Waoo's pakke løsninger. Er kvaliteten på tv signalet godt og uden de store udfald?
Min kæreste og jeg skal flytte i hus om et par mdr og derfor overvejer vi at skifte til Waoo, da der er fiber mulighed på vejen Smile
Til top
togo Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér togo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2012 kl. 16:57
Kan kun sige at TV er blevet MEGET bedre efter det hele blev lagt sammen til Waoo! navnet.
Internet er SUPER. Telefon er jeg ikke imponeret af.

Men alle TV signaler er i super kvalitet hos mig. Specielt HD kanaler.
Til top
skyking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 16:11
Oprindeligt skrevet af togo togo skrev:

Kan kun sige at TV er blevet MEGET bedre efter det hele blev lagt sammen til Waoo! navnet.
Internet er SUPER. Telefon er jeg ikke imponeret af.

Men alle TV signaler er i super kvalitet hos mig. Specielt HD kanaler.
Når man er blevet tilsluttet Waoo, hvorledes er betingelserne så  hvis man vil afmelde sin tilslutning/abonnement? Jeg tænker her på bindingsperiode eller hvad det nu hedder indenfor det blive tilsluttet Fiber, alle andre end YouSee?

Redigeret af skyking - 08-August-2012 kl. 16:11
En noget indforstået Joke, do not answer!
Til top
togo Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér togo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 21:16
Oprindeligt skrevet af skyking skyking skrev:

Når man er blevet tilsluttet Waoo, hvorledes er betingelserne så  hvis man vil afmelde sin tilslutning/abonnement? Jeg tænker her på bindingsperiode eller hvad det nu hedder indenfor det blive tilsluttet Fiber, alle andre end YouSee?

Det bedste du kan gøre er at læse deres betingelser på http://waoo.dk/Service/Kundeservice/Vejledninger-og-vilk%C3%A5r

eller ring til deres kunde center :-)
Til top
skyking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 14:48
Svaret er til UG med X og slange.
 
Hvorfor føler jeg det bliver op ad bakke ligesom visse andre ting  Wink
En noget indforstået Joke, do not answer!
Til top
ebben83 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ebben83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2012 kl. 15:53
Hvordan er hastigheden på de tv-bokse som følger med hos waoo? Har tidligere hørt at de var meget langsomme og havde utroligt dårlig userinterface?
Til top
skyking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2012 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af togo togo skrev:

Oprindeligt skrevet af skyking skyking skrev:

Når man er blevet tilsluttet Waoo, hvorledes er betingelserne så  hvis man vil afmelde sin tilslutning/abonnement? Jeg tænker her på bindingsperiode eller hvad det nu hedder indenfor det blive tilsluttet Fiber, alle andre end YouSee?

Det bedste du kan gøre er at læse deres betingelser på http://waoo.dk/Service/Kundeservice/Vejledninger-og-vilk%C3%A5r

eller ring til deres kunde center :-)
Og det er her jeg føler Recordere.dk kommer til sin Re,t som Forum bringe noget til torvs (.), ordene om hvad andre har, netop af erfaringer der kommer mange tilgode. Wink
En noget indforstået Joke, do not answer!
Til top
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-September-2008
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fnulder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 00:14
Er blevet tvunget Waoo kunde da jeg lige er flyttet. Kan det virkelig passe jeg ikke kan vælge en TV pakke hos dem hvor jeg har både Tv3+ samt Tv2sport og 6eren?
Ser ud til jeg skal vælge enten eller? :S 
Det er i Århus så det er NRGi 
Til top
skyking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 15:18
Oprindeligt skrevet af Fnulder Fnulder skrev:

Er blevet tvunget Waoo kunde da jeg lige er flyttet. Kan det virkelig passe jeg ikke kan vælge en TV pakke hos dem hvor jeg har både Tv3+ samt Tv2sport og 6eren?
Ser ud til jeg skal vælge enten eller? :S 
Det er i Århus så det er NRGi 
Hvordan kan man blive tvunget Waoo kunde?
En noget indforstået Joke, do not answer!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 4567>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu