recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo debat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo debat

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-September-2008
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fnulder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af skyking skyking skrev:

Oprindeligt skrevet af Fnulder Fnulder skrev:

Er blevet tvunget Waoo kunde da jeg lige er flyttet. Kan det virkelig passe jeg ikke kan vælge en TV pakke hos dem hvor jeg har både Tv3+ samt Tv2sport og 6eren?
Ser ud til jeg skal vælge enten eller? :S 
Det er i Århus så det er NRGi 
Hvordan kan man blive tvunget Waoo kunde?

At der kun er ført kabler til Waoo :) Dvs jeg skal selv betale for en udgravning af Yousee/Stofa og man må ikke sætte antenne eller parabol op på den bygning jeg bor i.
Men jeg har løst problemet. Jeg kan få de pakker som står her
http://waoo.dk/Forening/TV/TV-Pakker
Der kan jeg få det hele i én pakke.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 21:09
Vores beboerforening har besluttet sig for at skifte Yousee ud med Waoo, så vi skifter over pr. 1/1-13.

Skal lige høre, da hende damen jeg snakkede med i går ikke kunne svare på det.

Hvilke betydning har det for os, her tænker jeg selvfølgelig på tv signalet. Som det er nu, har vi to udtag til Yousee, et i stuen og et i soveværelset. Disse kan så ikke bruges mere, og der skal trækkes kabel fra fiberboksen over til tv boksen?

Hvordan får jeg det så i andre rum? I soveværelset har jeg brugt en splitter med forstærker og trukket kabel til det ene børneværelse. Det andet børneværelse vil vi også gerne have på, når det nu er.

Hvilke kanaler er egenligt tilgængelig i deres webtv hvis man har den store pakke? Her tænker jeg på fx børnekanaler. Da det ville være muligt undgå trække flere kabler, da det kunne køre via deres htpc.

Kan man starte programmer forfra på alle kanaler? Hvordan fungerer deres serie optagelse? (den fungerer jo skidt hos yousee, da den optager alt ned, så man risikere have samme afsnit 3-4 gange).

Lige nu har jeg jo netkabel fra fiberboksen og over i vores router, derfra har jeg til apparaterne i stuen og et kabel til soveværelset. Hvorpå der sidder en switch, hvor der kabel til vores htpc derinde og så et kabel ind til børnenes htpc.

Håber i vil hjælpe med svare på disse spørgsmål.

65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
skyking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 14:21
Når jeres beboerforening har besluttet sig til det der _____
Det kan ikke passe at det gælder alle, det KAN IKKE  være lovligt, fordi da kunne alle landets EL forsyninger også gennemtvinge i det mindste "Noget?".
 
Egentlig burde Dine spørgsmål besvares af Beboerforeningen i samarbejde med Waoo, medmindre man skjuler noget, skjulte dagsordener med videre.
 


Redigeret af skyking - 22-Oktober-2012 kl. 14:35
En noget indforstået Joke, do not answer!
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 14:30
Har fået mine svar, eksisterende yousee stik vil ikke længere virke og jeg skal trække nye coax kabler rundt.
 
Forstår ikke dit svar, vores beboerforening har besluttet at skifte til Waoo, da det selvfølgelig bliver billigere. Vi får den store pakke, inkl viasat kanalerne tv3, 3+, 3puls. Samt 30/30mbit til 270,- om måneden.
 
Så det er jo ikke elforeningen Verdo som har gennemtrumfet noget, det er bare Verdo der har kunne give beboerforeningen den bedste aftale i forhold til Yousee.
 
Vores beboerforening har jo forhandlet med fornyelse af aftalen med Yousee eller Waoo. Som alle andre, så bestemmer de da hvilke tv forsyning der skal være til lejlighederne. Dog kan vi frit vælge alle andre løsninger. (så mon ikke det gældende om vi så forsat vil have Yousee at vi kan vælge dem til en højere pris vel om mærket).
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
skyking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 14:36
Den bedste aftale i forhold til  YouSee, men kan alle antenneforeningerne rundt i landet så ikke gøre det samme, gå fra Stofa som leverandør og over til  Waoo ?  Jeg undrer mig lidt over hvilket tonefald jeres beboerforening har anvendt i forbindelse med samme leverandørskifte, man må vel gerne nærlæse tingene; fordi noget.
 Altid at jeg glemmer det der med "Før man flytter ind et sted, husk tjekke fra hvem og hvor meget der leveres af Tv og Internet.

Redigeret af skyking - 22-Oktober-2012 kl. 16:10
En noget indforstået Joke, do not answer!
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 21:03
Det har du fuldstændig ret i, hos os kom det som en stor overraskelse. Men vi har heller ikke deltaget i nogle af møderne. Som vi selvfølgelig kunne have gjort.

Aftalen er god nok, der kommer et halvt års bindingsperiode på minimum 59kr om måneden. Dog er den ikke gældende ved fraflytning.

Sidder og kigger på det afkrydsnings skema. Der står også vi kan vælge 90/90mbit som internet. Det kan man jo ikke inde waoo's hjemmeside hvis man vil have waoo 3. Udover det så ved jeg ikke så meget, da vi egenligt er glade for Yousee.

Kan du eller en anden anbefale en splitter til coaxkablet, sådan jeg kan trække til andre værelser også?

Er der mulighed hvis man vælger deres boks med harddisk at optage en kanal og så se på en anden? Eller skal jeg overveje smide tuner i min htpc og køre den vej igennem.


Redigeret af JordanDK - 22-Oktober-2012 kl. 21:32
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
The_Joshua Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The_Joshua Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 15:13
270.-! Fedt. Jeg giver ca. 730.- UDEN viasat!!! :-(
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2012 kl. 10:56
Så er det bevist, det kan lade sig gøre: IPTV som App, uden boks!

Det er fa... smart.

Det vil vi også have, Waoo! Nu! 
-og det må gerne være pænere end den nuværende portal Dead
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu