recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo ip tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo ip tv

Besvar Besvar Side  <12345 14>
Forfatter
Besked
jhave Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Februar-2011
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 01:17
Jeg har deres std. tv pakke(waoo 3), men jeg vil gerne undvære deres boks og ha signalet direkte ind i mit mediecenter. Jeg ejer ikke en HUB så kan ikke finde ranget den vej :(
Til top
kenneth4200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 01:37
Hej jhave.

Boksen skal du have.

Jeg har bare min tændt!

Hvis jeg slukker den, går der ca 20 min, så virker igen ip mere!

Men så snart jeg tænder boksen, virker det hele igen.

Så at køre 100 % uden boks, tror jeg ikke er muligt.

Men skaf dig en switch, så vil det virke.

Til top
starlifino Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-November-2009
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér starlifino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 11:38
kenneth

- Kan du kun se de kanaler i vlc, som du har i din(e) pakker, eller er det alt som tidligere?
- Kan du se så mange forskellige streams i vlc, som du ønsker på samme tid, eller er der en begrænsning?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af starlifino starlifino skrev:

kenneth

- Kan du kun se de kanaler i vlc, som du har i din(e) pakker, eller er det alt som tidligere?
- Kan du se så mange forskellige streams i vlc, som du ønsker på samme tid, eller er der en begrænsning?

Hej.

Har lige prøvet at se 5 kanaler på samme tid i VLC.

Det virker fint.

Dog jo flere man åbner, jo mere skal ens cpu arbejde..

Har pakke 3.

Men kan også se kanaler der ligger i deres "Ekstra TV Pakker".

Men der skal man gætte sig til ipen, fordi du kan ikke finde den ved hjælp af boksen.

Fordi boksen har kun de kanaler inde, som er i ens pakke 3.

Kan også se canal 9 HD, og den er jo ikke i pakke 3...

Kan også se canal+ kanaler, uden abb på pakken.

Så alt er muligt, man skal bare kende ipen Tongue

Redigeret af kenneth4200 - 21-Januar-2012 kl. 13:00

Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2006
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af kenneth4200 kenneth4200 skrev:

kenneth

Men der skal man gætte sig til ipen, fordi du kan ikke finde den ved hjælp af boksen.

Transedit_IPTV er en rigtig god hjælp her. Den finder, og navngiver alle kanaler man finder inden for et ip range. Den kræver dog vist nok at man betaler 15 euro for DVBViewer.
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 13:10
Okay confused.

Wow fandt tv3 plus.

Er i chok over, kanalerne ikke er kodet!

Det er vel kun et spørgsmål om tid, før de finder ud af det ?

Eller har man kunne dette længe ?

Til top
jhave Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Februar-2011
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 13:22

Hej jhave.

Boksen skal du have.

Jeg har bare min tændt!

Hvis jeg slukker den, går der ca 20 min, så virker igen ip mere!

Men så snart jeg tænder boksen, virker det hele igen.

Så at køre 100 % uden boks, tror jeg ikke er muligt.

Men skaf dig en switch, så vil det virke.

Jeg har boksen, men skal man ikke ha en hub for at kunne aflytte IP adresse trafikken ?
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2006
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af jhave jhave skrev:

Jeg har boksen, men skal man ikke ha en hub for at kunne aflytte IP adresse trafikken ?

Du skal bare have et eller andet, der kan binde de 3 enheder, fiberboksen, tvboksen, og en pc sammen.

I dag kan du stort set ikke opdrive en hub, så en switch eller evt. din router med indbygget switch, er fint nok.
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
tassdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Januar-2012
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tassdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 16:53
Det lyder til at det er muligt på energimidt. er der ikke en der vil PM hjælp/ip så jeg kan se om jeg kan få det til at spille på min vlc..
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 01:21
Oprindeligt skrevet af confused confused skrev:

kenneth

Transedit_IPTV er en rigtig god hjælp her. Den finder, og navngiver alle kanaler man finder inden for et ip range. Den kræver dog vist nok at man betaler 15 euro for DVBViewer.

Ja har købt DVBViewer idag..

220 kanaler!!!

Og de alle kan ses.. LOL

Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 09:00
Ja, og hvis vi råber det ud til alverden, varer det da ikke længe før der bliver lukket for det!
/Peter
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 15:30
Oprindeligt skrevet af pfugl pfugl skrev:

Ja, og hvis vi råber det ud til alverden, varer det da ikke længe før der bliver lukket for det!

Tror jeg nu ikke.

Det har været sådan hele tiden.

Efter hvad jeg kan læse på forum.

Men ja en dag, bliver det lukket.

Men det ikke er bare lige at gøre...

Til top

Besvar Besvar Side  <12345 14>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu