recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo nye pakker og priser 2012
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo nye pakker og priser 2012

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
binderup Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binderup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 18:10
Jeg tror dog ikke at det er Waoo/Profiber i skal være "sure" imod. Jeg tror nærmere at det er Viasat der gør alt for at presse citronen så meget som muligt. 

Jeg tror at Waoo ikke har dem med fordi at Viasat's krav ville gøre TV pakken meget dyre end den er i dag (mit gæt er 100 kr + for tv3 og 3+ alene). Men mon ikke det ændre sig i takt med at Waoo bliver en større spiller i provinsen, som typisk har været Viasats stærke område på parabol området. 

Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 19:47
Jeg valgte også Viasat fra fordi de var blevet for dyre . Idag skal man feks betale ca 49 kr ekstra for at feks at se Dr Hd som man  betaler over licensen .
Det burde være med i prisen . Man skal faktisk betale 399 + 49 = 448 kr + 67 kortafgift = 515 Kr måned for Danmarkspakken .
 
Pris for Canal Digitals Family tv-pakke med 14 hd kanaler for 399 kr måned . Her kunne jeg enda få denne pakke til 349 kr månes da det er Telenor som ejer Canaldigital .
Det har jeg faktisk overvejet men har ikke endnu fået undersøgt hvad det indebærer hvis jeg fortsat vil have det leveret på min Fiberforbindelse .
Her mangler jeg så bare Tv 2 Sport Hd Rtl Hd samt de andre tyske da jeg ser meget sport også motorløb .
 
Pris for Waoo stor tv pakke med 14 Hd kanaler er jo 329 kr måned + 67 Serviseafgift = 396 Kr .
 Som jo er samme pris som Canal Digitals Family . Og Her får du jo så Start forfra + Od og alt det andet .
 
Så den nye Store tv pakke fra Waoo er MÅSKE faktisk bedre end  Canal Digitals Family da men jo så får Tv 2 Sport Hd + 3 tyske Hd kanaler . Men må så undvære Tv 5  og Tv  6  Eurosport 1 i Hd vertioner .
Men der vil som sagt altid være stor forskel på hvad man vil se på flimmerkassen .
 
 
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
timzor Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér timzor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 09:00
Nej, man kan ikke klandre WAOO for, at viasat ikke er til at forhandle med. Dog mener jeg, at det er problematisk, at WAOO har brugt viasat som en del af deres markedsføring (mundtligt på disse "hverve møder") og, at de, når man ringer til dem, svarer således at de får kunderne til at sidde med en klar forventning om, at TV3 snart er at finde i deres udbud, da de (WAOO) er så stor en spiller, at viasat er nødsaget til at give dem en ordentlig pris!!!

Men ja, det er Viasat man skal være efter!!!


Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af janbau janbau skrev:

Ozzy har  du en fiberforbindelse hos en af energiselskabererne  ? Det lyder som om at du synes det er helt i orden at man som kunde hos en af de nævnte   ( Tre-For, NRGi, Østjysk-Energi)  ikke har muglighed for Få Tv 3 kanalerne til en ordenlig pris ?? Så er jeg sådan set lige glad med hvem der har retighederne til at levere tv 3 kanalerne . Arbejder du for en af energiselskaberne ? .
Da man som kunde hos NRGi ikke har muglighed for at få Tv-3 kanalerne og kun dem i nogle AF DERES PAKKER om det så heder Profiber eller Waoo .
 
Og nu til spørgsmålet Hvem har lovet dig at du kan få tv3 kanalerne i din grundpakke . Det har medarbejdere fra support gjort . De har sagt at de var sikre på at de over tid ville kunne tilbyde Tv-3 i en af deres grunpakker og især da Waoo kom på markedet . Det sidste jeg hørte var at da Tv-2 jo bliver betalings kanal i 2012 var deres Forhandlere rimelig sikre på at det nok skulle lykkes denne gang også fordi at Waoo jo efterhånden bliver større .
 
Synes at Waoo med den nye pakke i 2012 Faktisk har gjort det godt ang Programudvalg til en rimelig penge havde bare håbet at se Tv-3 Kanalerene med denne gang .
 
 


Ja jeg har fiber fra Tre-For af, og vedr. priserne på Viasat, så er det jo meget simpelt at se at det er Viasat som har bestemt hvad prisen skal være her, da prisen for danmarkspakken er den samme som hvis man skulle have pakken direkte hos viasat.

Ja det jo ikke så fedt hvis der er nogen som står har stået og sagt til jer at Viasat kommer i grundpakken, når de i bund og grund ikke kan love noget som helst, når det jo er Waoo som skal forhandle priser, pakkens indhold osv med viasat, hvis de nu ellers er i gang med at forhandle med dem. Men mon ikke at Viasat gerne vil ind hos Waoo nu når det er så stort som de nu er. Ja jeg skal ikke gør mig klog på det.

Jge kan kun gætte lige som alle jer andre :)
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
Someone79 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Someone79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2011 kl. 13:42
jeg ved så ud fra daglig/egen erfaring at - Det er Viasat der er sindsyg svære at danse med!

Så det er derfor de enkelte kanaler som TV3..... TV3+ etc ikke er med i pakkerne.......endnu....

Viasat´s mangeårige sattelit-mentalitet har sat sine spor og det gør at de slet ikke arbejder for ip-tv mentaliteten. Det kan man se på den måde Viasat stadig bygger og vedligeholder deres "pakker" på. Skod kanalerne som sprøjtes med ud her er et økonomisk spm.....pakkerne er en kæmpe forretning og ikke forenelig med iptv-verdenen, hvor der jo arbejdes på at målet egentlig bliver at man bare designer sine egne pakker. Idéen med at man bare plukker de kanaler man gerne vil se og så beregnes den månedlige ydelse så ud fra det antal kanaler man har valgt og ikke som nu en pakke med 4 gode, 6 same same og 4 wtf kanaler....er der - dog er den svær at indfri da fx. Viasat ikke er med på legen!


Redigeret af Someone79 - 05-December-2011 kl. 15:31
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2011 kl. 14:40
Jeg kan godt forstå Viasat kæmper for pakkerne (og imod fritvalg) for jeg ville ikke købe en eneste af deres (skod) kanaler hvis jeg fik valget.

Er egentlig godt tilfreds med at de ikke er i Waoo Stor Pakke, gider ikke betale for deres dyre og dårlige kanaler. Har ikke stemt på dem en eneste gang i antenneforeningen, men de får jo sædvanligvis nok stemmer fra nogle af "fodboldtosserne" ;-)

Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2011 kl. 16:35
Sådan er vi så forskellige jeg er en af "fodboldtosserne" ;-) og kan sådan set ikke se at jeg skal betale for Alle de børne kanaler der er i Waoo store pakke . Og ser ikke musikkanalerene , Såå Jeg har også Haft Viasat som jeg også  har skrevet . Havde bare helst set at Tv-3 og tv3 + var med i Waoo store pakke .
 
Jeg har dog læst at også Waoo næste År går over til frit valg af kanaler . Så jeg overvejer at sige den store pakke op da vi jo alle skulle have fået brev om at man kan opsige den sidst her i december uden beregning .
Link til nyhedsbrev hos Nrgi
 
Sjovt nok skrives der ikke noget om det på waoo Hjemmeside endnu hvad jeg synes er for dårlig da man af den vej måske kan spare nogle penge . Og da den nuværende aftale skal opsiges rettidig for at undgå gebyr så burde der snart stå noget om dette tiltag .
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
Someone79 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Someone79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2011 kl. 16:56
"Har du i forvejen Lille eller Stor TV Pakke, vil du som noget helt nyt kunne kombinere dine faste kanaler med mindst 4 ekstra kanaler i priskategorierne 10, 20, 30 eller 40 kr. Fra altså kun 40,- ekstra pr. måned kommer dine TV oplevelser til at passe præcist til dig lige nu og her. Vil du have andre kanaler måneden efter, kan du selvfølgelig bare vælge frit, som det passer dig."

Bliv nu ikke overrasket hvis det bliver bygget som:
Du skal have endten en lille eller stor tvpakke!
Når du har en Lille er der mulighed for frit at vælge imellem følgende "fritvalgskanaler" !
Når du har en Stor pakke er der mulighed for at vælge imellem følgende "fritvalgskanaler" !

Så det frie valg består i at du kan vælge hvilke ekstra kanaler du vil have i hver måned ud over din pakke.
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2011 kl. 18:48
Oprindeligt skrevet af janbau janbau skrev:

Sådan er vi så forskellige jeg er en af "fodboldtosserne" ;-) og kan sådan set ikke se at jeg skal betale for Alle de børne kanaler der er i Waoo store pakke .

Du har selvfølgelig en pointe, men TV3 kanalerne er uden sammenligning meget dyrere, kun overgået af TV2 sport.

Fra vores antenne forening:

TV2 sport 448kr/år
TV3 362kr/år
3+ 315kr/år

Disney channel 120kr/år
Cartoon network+TCM 49kr/år
Nickelodeon+Nick jr. 38kr/år
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2011 kl. 11:02
Ok Du har altså ikke Waoo som din udbyder , denne tråd omhandler os som har Waoo eller Profiber eller Tv fra fiber i elselskaberene .
Godt at du skriver hvad i giver for Tv 3 tv 3 + som jo er de kanaler som mange synes mangler i Waoo pakker prisen er så ca 56 kr hvilket er en pris som jo nok ville forhøje den store Waoo pakke en del .
Men da Waoo og fiberselskaberene jo går Masivt ud med både Tv reklamer og banere på diverse sites på nettet burde de på en eller måde have kunnet tilbyde deres nuværende og kommende kunder Tv 3 kanalerene til en fornuftig pris i deres pakkestruktur . Yosee Stofa gør det sååå Det er en Omer !!!!
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2011 kl. 11:23
Oprindeligt skrevet af janbau janbau skrev:

Ok Du har altså ikke Waoo som din udbyder , denne tråd omhandler os som har Waoo eller Profiber eller Tv fra fiber i elselskaberene .
Godt at du skriver hvad i giver for Tv 3 tv 3 + som jo er de kanaler som mange synes mangler i Waoo pakker prisen er så ca 56 kr hvilket er en pris som jo nok ville forhøje den store Waoo pakke en del .
Men da Waoo og fiberselskaberene jo går Masivt ud med både Tv reklamer og banere på diverse sites på nettet burde de på en eller måde have kunnet tilbyde deres nuværende og kommende kunder Tv 3 kanalerene til en fornuftig pris i deres pakkestruktur . Yosee Stofa gør det sååå Det er en Omer !!!!

Jeg har Waoo som udbyder, er lige skiftet over - derfor min interesse, håber det er ok jeg deltager.

Har stadig mit DVB-C signal (lidt endnu) og tænkte jeg ville kaste lidt lys over kanalpriserne - det er jo ikke alle der ved hvad de rent faktisk koster.

Som Waoo-kunder, siger jeg, at jeg ville være ked af det, hvis det betød at min Waoo TV-pakke blev forhøjet med 700kr årligt.
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2011 kl. 11:30
Har lige opdaget at Waoo Hjemmeside er blevet opdateret til det bedre der er hvis langt flere oplysninger , men da den nye pakkestruktur først træder i kraft pr 1 Jan kan den godt være lidt svær at finde rundt i ang Priser og kanaludvalg . Der mangler priser på hvad tilvalgspakkerne kommer til at koste skyldes nok at der stadig forhandles .
Kan ikke finde den nye muglighed med at man kan bestille enkelte tv kanaler på hjemmesiden endnu som jo nok også skyldes at der stadig forhandles . Sjovt er det dog at Elselskaberne i deres nyhedsbrev nævner det men ikke Waoo selv .
Måske det findes på hjemme siden et sted jeg vil prøve om jeg kan finde det .
 
Men her et link til hvad den lille og store Tvpakke kommer til at koste og hvilke kanaler der kommer i løbet af 2012 mener kun det er Mtv Hd vi skal vente på .
 
http://www.waoo.dk/Bestil/Waoo-3 Klik derefter på Sammenlig tv pakker .
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu