recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo nye pakker og priser 2012
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo nye pakker og priser 2012

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2011 kl. 11:50
Sorry ja selfølgelig må du deltage og jeg tror godt at jeg kan love at du især vil blive glad for den bedre billedkvalitet via Fibersignalet Iptv sammenlignet med  DVB-C signal har en langt højre Kvalitet . Det er vel også noget du har lagt mærke til , jeg har også  DVB-C signal ( Canal digital vil jeg tro da jeg havde det før overgang til Waoo ) Og jeg kan se forskel men kan sige at  DVB-C signal er blevet ringere end fra starten af  men jeg bruger det ogse kun til at optage fra .
Og da du som mig ikke er Viasat fan kommer du vel til at sparre penge kommer dog an på hvad du tidligere gav for din internet forbindelse ?
Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Oprindeligt skrevet af janbau janbau skrev:

Ok Du har altså ikke Waoo som din udbyder , denne tråd omhandler os som har Waoo eller Profiber eller Tv fra fiber i elselskaberene .
Godt at du skriver hvad i giver for Tv 3 tv 3 + som jo er de kanaler som mange synes mangler i Waoo pakker prisen er så ca 56 kr hvilket er en pris som jo nok ville forhøje den store Waoo pakke en del .
Men da Waoo og fiberselskaberene jo går Masivt ud med både Tv reklamer og banere på diverse sites på nettet burde de på en eller måde have kunnet tilbyde deres nuværende og kommende kunder Tv 3 kanalerene til en fornuftig pris i deres pakkestruktur . Yosee Stofa gør det sååå Det er en Omer !!!!

Jeg har Waoo som udbyder, er lige skiftet over - derfor min interesse, håber det er ok jeg deltager.

Har stadig mit DVB-C signal (lidt endnu) og tænkte jeg ville kaste lidt lys over kanalpriserne - det er jo ikke alle der ved hvad de rent faktisk koster.

Som Waoo-kunder, siger jeg, at jeg ville være ked af det, hvis det betød at min Waoo TV-pakke blev forhøjet med 700kr årligt.


Redigeret af janbau - 06-December-2011 kl. 11:53
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2011 kl. 12:02
Kan bestemt se forskel på billedkvaliteten Waoo er meget bedre end Yousee. Regner med at droppe DVB-C helt, mangler bare lige at få USB-disk til at virke med Airties 7120 (spiller ikke endnu) alternativt må jeg bløde for en med indbygget harddsik (+60kr/mnd).

Harddiskoptager (købt via Mega fælleskøb på recordere.dk) sendes så på pension.
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2011 kl. 12:26
Nu kan jeg godt huske dig du har skrevet i mange af de andre tråde som jeg også skriver i .
Jeg har en Tilgin ( Som man ikke kan optage fra ) Og går og overvejer at Kontakte kundesevise og spørge om jag kan få min Tilgin ombyttet til en Airties 7120 da den skulle være hurtigere end en Tilgin i daglig brug da jeg til tider oplever at Min Tilgin er meget langsom . Kan godt skyldes en langt rette andre problemmer som jeg tidligere har oplevet især tilbage fra Profiber tiden .
Og kan den så også bruges til optagelse så jeg undgår at optage over DVB-C da jeg mangler mange kanaller her i forhold til Waoo store pakke .
Skal jeg have en boks med indbygget Harddisk skal jeg betale 100 kr ektra ( Står på Hjemmesiden ) pr måned og da netop denne boks jo desværre skulle have en del problemmer af mange forskellige fejl ( Denne tråd http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=103208&title=waoos-motorola-hd-optager-box ) Ved jeg snart ikke om jeg vil binde an på den løsning da jeg tidligere har haft store problemmer med Tilgin Boksen .
Mangler bare meget mugligheden for at kunne optage programmer nemt uden at have alle de bokse til at stå .
Ved bare ikke om nogle har erfaringer med om de oplever at en Airties 7120 er bedre end en Tilgin . Ved heller ikke om man bliver tilbudt en Airties 7120 i vores område som er Nrgi Horsens .
 
Konen kan ikke finde ud af det da vi jo lige pt har muglighed for at se Tv på 2 måder .
Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Kan bestemt se forskel på billedkvaliteten Waoo er meget bedre end Yousee. Regner med at droppe DVB-C helt, mangler bare lige at få USB-disk til at virke med Airties 7120 (spiller ikke endnu) alternativt må jeg bløde for en med indbygget harddsik (+60kr/mnd).

Harddiskoptager (købt via Mega fælleskøb på recordere.dk) sendes så på pension.


Redigeret af janbau - 06-December-2011 kl. 12:26
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2011 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af janbau janbau skrev:

 
Skal jeg have en boks med indbygget Harddisk skal jeg betale 100 kr ektra ( Står på Hjemmesiden ) pr måned

Når jeg skrive 60kr/mnd så er det merprisen ift. 39kr/mnd for boks uden indbygget harddisk. Den koster reelt 99kr/mnd i abonnement.
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2011 kl. 14:06
Ok men du skriver du lige pt har en Airties 7120 så kan du vel ikke ombytte den nu uden at skulle betalle 99 kr i mån fremover . Jeg har forstået det sådan at man beholder den boks man har og så får en boks mere med harddisk .
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2011 kl. 15:41
Jo Jo, men jeg har bestilt to bokse (det er nok der forvirringen opstår). Begge er Airties 7120. Den første følger med Waoo 3 pakken, den anden koster mig 39kr/mnd (alternativt 99kr/mnd hvis jeg valgte den med harddisk).
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2011 kl. 11:03
Lidt nye indformationer ang Viasat og Tv-3 Kanalerene hos fiberselskaberne i kombination Med Waoo eller mangel på samme .-
 
Jeg var forbi Nrgi Kontor Horsens igår og spørge ind til nogle ting især manglen på Viasat s kanaler i kombination eller tilkøb til Waoo .
 
De sagde at det var beklagelig at det ikke i denne omgang var lykkes at få Tv-3 Kanalerene med i Waoo Pakker men sagde at det Jo var Waoo som forhandler dette og at de ingen indflydelse har her .
 
Jeg kom ind på at det var for dårligt at man skulle Betale Serviseafgift 2 Gange hvis man ville kombinere Waoo og Viasat ( 133 Kr Måned oven i pakkeprisen )
 
Her fik jeg DOG at vide at det skulle man ikke HVILKET er NYT for mig , det hjælper jo en del på priserne . !!!!!!
 
Det vil så sige at hvis man feks Vælger den Lille Waoo Pakke til 109 kr + Viasat billigste Tilvalg til 189 kr + Serviseafgift ( 1 gang ) 67 kr = Samlet Pris 365 kr måned .
 
Her får man så mange af de vigtigste DANSKE Kanaler Dog minus Tv 4 Tv-5 Tv-6 Måske de kan købes som tilvalg i 2012 da der stadig forhandles ( Waoo ) Pakkestruktur i 2012 .
 
Dvs at man stater med en pris på 365 kr som man så kan kombinere på en langt række måder .
 
Kan lige nævne at vælger man Bonus + Underholdning Nyheder Hos Viasat ( 189 Kr )
Får man jo alle Tv- 3 kanalerene + Tv-2 News Tv-2 Zulo Tv-2 Chalie ( kan købes hos Waoo til 79 kr hvor tv-2 Film er med )
 
I en ren Waoo løsnig koster det 109 kr + 79 + 67 = 255 Kr men så har man ikke Tv-3 Tv 3+ Tv 3 Puls
Så man kan sige at man får Tv-3 Kanalerene til ca 110 kr på denne måde .
Hos andre udbydere koster det ca 70 Kr at have Tv 3 Tv-3 + i deres pakker pr måned .
 
Der jo en langt række mugligheder for at bygge sin helt egen platform af Tv kanaler på denne måde men det vil jo altid være det billigste og vælge den store Waoo Pakke til 396 kr pr måned . Men her er der jo så også en langt række kanaler man ikke ser .
 
Her er link til Waoo Pakker og Viasat
Waoo tilvalg
 
Waoo Nye Pakker og kanaler i 2012 Klik på sammenligning af Pakker
 
Viasat Kombinationer
 
 
Nrgi
 
NB  !!!!!  Confused Vil lige nævne at jeg ikke er helt sikker på det der med at man slipper for 2 Gange Kortafgift såå hvis andre ved noget andet så sig til så dette indlæg kan blive slettet igen da jeg før er blevet indformeret forkert . MEN er den god nok SÅÅÅ synes jeg det åbner nogle mugligheder .
 


Redigeret af janbau - 10-December-2011 kl. 11:15
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2011 kl. 16:56
Har fåer mail fra Nrgi Kundeservise at man ikke skal betale Serviseafgift 2 gange hvis man ønsker  Waoo og Viasat  i kombination . Så det betyder jo at man sparer 67 kr pr Måned .  Smile
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
kenneth4200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 18:52
Nogen der ved hvornår den nye pakke 3, kommer ?
 
Er det 1-1-2012, eller ændre de kanalerne 1 uge inden eller ?
 
Bliver godt med, flere HD kanaler!
 
 


Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 18:57
Ja, især hvis de holder kvaliteten i top.
Til top
kenneth4200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 19:03
Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Ja, især hvis de holder kvaliteten i top.
 
Skulle de meget gerne.
 
Men ser nu gerne, vi får endnu flere HD kanaler.
 
Syntes alt skal være i HD.
 
Mangler Kanal 5 HD :(
 


Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 19:04
Helt enig.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu