|
Waoo problemer med router Tilgin HG 2301 |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
Ozzy
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
Funktioner
Tak(0)
|
pfugl, nej softwaren er patchet med en fix for vista som havde et problem i forhold til tilgin routeren, men det har åbenbart ødelagt det for alle andre enheder. :)
|
|
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
|
Letten
Guld medlem Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har nu sat et døgnur foran Tilgin HG 2301, der slukker/tænder midt på natten - så må vi se om det hjælper uden at give andre problemer.
|
|
Letten
Guld medlem Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Funktioner
Tak(0)
|
Desværre ikke opmuntrende nyheder. Prøvede lige at tænde den Airties boks vi ikke bruger hver dag, ingen hul igennem
- og det selvom router blev genstartet i nat (kontrollerede lige oppetiden i router, 12 timer, passer med genstart kl. 05.00) Det hjælper heller ikke at reservere IP adresserne til Airties boksene. Det ignoreres åbenbart. Jeg kunne pinge begge bokse på de IP-adresser jeg havde reserveret, når jeg derefter satte en boks på stand-by (blå diode) og startede den igen, havde den fået ny IP-adresse. Det er noget møg - er der andre der har 2 airties på en HG 2301 - og fungerer det hos jer?
|
|
bøtte
Ny bruger Oprettet: 18-Juni-2012 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har 2 Airties og har haft det længe. Det kører klippe stabilt bag min HG2301.
Jeg har 1 Macbook Pro, 1 Win7 og 2 iPhones koblet på Wifi. Ingen problemer overhovedet og jeg er meget tilfreds!
|
|
Letten
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, rart at vide at det kan lade sig gøre - vi må se om der kommer styr på firmwaren så den også kan håndtere mit scenarie.
|
|
bøtte
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken sw står din boks med?
|
|
Letten
Funktioner
Tak(0)
|
Version:HG23xx_DSx000-02_02_05_14 Build user:root Build date and time:2012/09/28-13:06:33 VoIP protocol:SIP Factory configuration version:CSx000-02_01_01_12 Wireless driver version:3.2.1.77 Wireless Firmware version:FW_3.2.1_r3047
|
|
pfugl
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min er
Version: HG23xx_DSx000-02_01_03_02 build date april 2011. Så det ser ud til at din er nyere end min. Det er jo nok det der er problemet. Som Ozzy nævnte har de lavet en patch som har introduceret en ny fejl. Måske kan du kontakte supporten og få den gamle sw version lagt på. Redigeret af pfugl - 14-November-2012 kl. 07:48 |
|
/Peter
|
|
jandk
Bruger Oprettet: 09-December-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 125 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige talt med en supporter fra Waoo ang. mit problem. De påstår at jeg er den eneste der har problemet, da ingen andre ringer ind angående problemer med DHCP. Faktisk har deres router aldrig kørt bedre ifølge supporteren.
Så ... jeg vil gerne opfordre alle til at ringe til support, hvis i oplever problemer med at få jeres apparater tilslutttet Tilgin routeren. Hvis der er nok der henvender sig, må de vel tage sig sammen... Redigeret af jandk - 21-November-2012 kl. 09:59 |
|
bøtte
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor er du kunde? Waoo er jo mange forskellige partnere. Jeg selv er Bredbånd Nord kunde, så det er jo deres kundeservice jeg snakker med hvis jeg skal indrapportere en fejl.
|
|
jandk
Bruger Oprettet: 09-December-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 125 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sorry, jeg er kunde i Vejle og hører under Trefor i Kolding.
|
|
timzor
Bruger Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
Funktioner
Tak(0)
|
JanDK, det lyder underligt... Men deres support er sq heller ikke sønderligt god, de snakker som vinden blæser. Jeg har talt med dem MANGE gang vedr. DHCP problemer, og sågar fået skiftet 3 måske 4 routere pga problemer med dette. Så det er sq en lodret løgn de har fortalt dig
Jeg bor i Middelfart, og hører til hos trefor i kolding. |
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |