recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo/SEAS fiber over TDC (Hillerød)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo/SEAS fiber over TDC (Hillerød)

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2014 kl. 11:57
Kan sige, at jeg nu har indkøbt en Asus AC68U, og venter nu bare på, at vi kommer i den nye lejlighed, og at det bliver åbnet for internettet. Bliver sgu sjovt at komme på en ordentlig internetforbindelse.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2014 kl. 06:57
Alt var indstillet i Seas modemet som det skulle. Da Waoo kører over TDCs fiber med Seas NVE som udbyder (ja, det er sgu noget rod) i Hillerød, er der slet ikke mulighed for TV over fiber. Derfor agerer routeren fra Seas ene og alene modem og der var kun åbnet for port 4. Så det var bare at tilslutte den i WAN porten på min nyindkøbte Asus, så var den klar.
Og ja, den kan så heldigvis også række i hele lejligheden på både 2.4 og 5GHz.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu