|
Waoo - Østjysk Energi - DVB-C?? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |||
cnn3
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Marts-2013 kl. 16:49 |
||
Er der nogen der ved hvordan DVB-C funker hos Østjysk Energi - Waoo?
Sætter man blot sit coax-antennekabel i fiberboksen, ligesom analog tv? Jeg har prøvet at ringe til Østjysk Energi, men deres kundeservicemedarbejdere er ikke overvældende tekniske, ikke hende jeg har talt med...
Redigeret af cnn3 - 07-Marts-2013 kl. 20:50 |
|||
mvh Christian
|
|||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der har været en anden tråd omkring det, og det var også i det Jyske. Der blev der skrevet, at alle kanaler blev moduleret ud som DVB-C, og kunne fordeles ud til det ønskede antal TVer.
Ikke mindst, der kunne så bruges enhver DVB-C modtager/optager, ganske som på KabelTV og det er jo da et stort +.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
cnn3
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu agerer hvert enkelt energiselskab jo forskelligt og tilbyder forskellige ting, derfor et konkret spørgsmål om Østjysk Energi.
Nogen der ved noget??
|
|||
mvh Christian
|
|||
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej selvfølgelig ved de ikke en skid De er heller ikke blevet bedt om at levere tv MEN ALENE SAT I VERDEN TIL AT LEVERE BILLIG EL Vent bare: inden længe kan du også købe el-tandbærster og gryder etc |
|||
E.L.
|
|||
Lyni
Bruger Oprettet: 05-December-2007 Status: Offline Point: 172 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Prøv med et kabel, som du selv skriver, fra din CPE(modem) til dit tv. Det står i linket hvordan dit tv skal indstilles.
Ja, det hedder mere salg!! Det findes vidst overalt idag.
|
|||
cnn3
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har ikke TV fra Østjysk Energi endnu da, da jeg gerne vil vide hvad det egentlig er jeg får/kan få. Derfor prøver jeg at spørge om der er nogen der har praktisk erfaring.
Jeg kender godt siden på østjysk energi's hjemmeside; jeg har spurgt deres kundemedarbejdere nærmere om siden, men de ved faktisk ikke rigtig noget, og mener at digital tv er noget med kanal digital
|
|||
mvh Christian
|
|||
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Flere kontorfolk og direktører giver nødvendigvis billigere el Et energiselskab skal levere billigs mulig el |
|||
E.L.
|
|||
htpcdude
Super bruger Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har WAOO bredbånd fra Østjysk Energi, og har selv spurgt til deres tv løsning. Meldingen var at jeg skulle klappe hesten, da der sker omlægninger i løbet af foråret. |
|||
DanielPT
Guld medlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 743 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De levere også TV igennem DVB-C men det skal selvfølgelig bestilles først :)
|
|||
cnn3
Funktioner
Tak(0)
|
||
Daniel, har du waoo-tv via østjysk energi?
|
|||
mvh Christian
|
|||
DanielPT
Guld medlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 743 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej men jeg ved det :)
|
|||
larsand
Bruger Oprettet: 14-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
http://www.oestjysk-energi.dk/file/527/pdf
|
|||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |