recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo TV Chomecast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo TV Chomecast

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PlasmaFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-November-2010
Status: Offline
Point: 305
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PlasmaFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo TV Chomecast
    Sendt: 24-December-2018 kl. 14:23
Jeg har fået Waoo TV og vil gerne caste det fra min iPhone 10 til min Nvidia Shield 4K. Men når jeg trykker cast til den skriver den bare Waoo på skærmen og der sker ikke mere. Er deres app bugged eller gør jeg noget forkert?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2018 kl. 15:22
Kan den godt være. Hvis Chromecast app'en på shielden er nyere end den som waoos kodning er, kan den melde fejl. TV2 har sammen problem til de lavet en app til Android tv
Til top
DraX Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2012
Sted: Thorsager
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DraX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2018 kl. 15:42
Jeg har også Waoo TV og når jeg caster til mit TV's chromecast så sker der heller intet.
Caster jeg derimod til en desideret Chromecast så virker det helt som det skal.
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2018 kl. 03:19
Med andre ord: Afinstaller appen på din shield og cast uden app installeret på din sheild - ellers kan du risikere at forsøg på cast bare starter selve appen på din shield.
Oprindeligt skrevet af PlasmaFreak PlasmaFreak skrev:

Jeg har fået Waoo TV og vil gerne caste det fra min iPhone 10 til min Nvidia Shield 4K. Men når jeg trykker cast til den skriver den bare Waoo på skærmen og der sker ikke mere. Er deres app bugged eller gør jeg noget forkert?
Hvis der ikke er nogen app installeret på Shield, så handler det muligvis om at når du har trykket på cast ikonet og du så får Waoo op på skærmen som bekræftelse af at du nu er klar til at caste fra Waoo. Derefter fremfinder du så det materiale du vil have castet og starter dette ...så burde det blive castet hvis da ellers Waoo's app fungerer som den skal. 


Redigeret af TBC1 - 25-December-2018 kl. 03:50
Til top
PlasmaFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-November-2010
Status: Offline
Point: 305
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PlasmaFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2018 kl. 15:47
Der findes ingen app til shielden, derfor jeg caster, Den starter på at vise en kanal i et split sekund og viser så bare waoo logoet. 
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2018 kl. 19:30
Den indbygget Chromecast i Shield, har aldrig fungeret særlig godt hos mig. Har samme problem med casting af waoo, samt HBO fungere heller ikke godt. Jeg købte en Chromecast og det kører problemfrit...
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
TAJ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 20-Juni-2019
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TAJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2019 kl. 19:59
Er der nyt ang. dette?
Jeg har netop købt en Shield for at kunne caste til den.
Jeg oplever samme problem Cry
Der er vel heller ikke en android tv app på vej?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu