|
Waoo TV - hvor er nyudviklingen? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
DU MÅ GERNE KOMME MED KOMMENTATER Men du behøver ikke...hvis tråden er for slem for dig |
||
E.L.
|
||
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tog fejl, mente Onfone som nu ejes af YouSee |
||
E.L.
|
||
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var en kommentar til larsand's indlæg. Jeg burde måske have citeret ham men var på mobilos :-) BS EDIT:Sådan så er det med citat.
Redigeret af Bschmidt - 28-Februar-2013 kl. 10:46 |
||
E. Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ganaveben er kodeordet: Se hvem der sidder i de forskellige bestyrelser ? Der er dæleme mange gengangere fra det politiske system. El-selskoberne er sat til at levere billig energi til forbrugerne og ikke til at sælge fladskærme, støvsugere etc. læs (NRGI- Wupti) Tåbelig...ned med el-prisen, væk med unødig adm.og gnaveben |
||
E.L.
|
||
Ozzy
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jamen så burde du jo melde dig ind i bestyrtelsen hos dig lokale el-selskab hvis du mener det. Desuden er el-selskaberne ikke nødvendigvis ejet af forbrugerne, Tre-For er fx et selvstændig selskab, som ikke er ejet af forbrugerne som mange ellers tror, som i også kan læse her : http://www.trefor.dk/default.aspx?m=2&i=811
|
||
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
||
E. Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jamen så burde du jo melde dig ind i bestyrtelsen hos dig lokale el-selskab hvis du mener det. Det har jeg så sandelig også tænkt på Så desværre ikke opstilling-annoncen i mit lokale NRGI. Her skal man stille med 10 anbefalere fra ens område, og da man ikke er medlem af nogen forening etc.er det modsat andre (gengangere) ikke så let at blive opstillingsberettiget. Men jeg prøver næste gang.(son energikonsulent må man vel kunne komme på tale)? selv om jeg ikke ved så meget om saftpressere, gryder, støvsugere etc. |
||
E.L.
|
||
larsand
Bruger Oprettet: 14-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja men hvorfor skal jeg betalefor det
|
||
Jubas
Bruger Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Aarhus, DK Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fordi du er en del af fællesskabet i det elselskab du er medlem af. Hvem skulle ellers forbedre infrastrukturen ? Vores fælles TDC har givet alle pengene væk til deres investore. Mangler du penge ? |
||
larsand
Bruger Oprettet: 14-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja men det svarer jo til, at det lokale vandværk begyndte at grave elledninger ned, eller el-selskabet begyndte at grave vandledninger ned. Forøvrigt mener jeg at staten, eller hvem det nu var, fik en stak penge for TDC, mener ikke at det blev foræret væk |
||
Jubas
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja netop, det ville jeg også kun være glad for. Hvis elselskaberne kun gad at levere én fase til alle på landet. Og alle vandværker pludselig fik foræret en masse penge (DONG). |
||
Helmuth
Super bruger Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er i flinke at holde Jer til trådens emne/overskrift?
Er der tilfældigvis nogen af jer der kender svarene på nedenstående?:
|
||
Jubas
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du får et par af dine ønsker opfyldt til efteråret, det er hvad jeg ved.
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |